Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@17:48:32 GMT

تصویری از ایثار و اتحاد در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۵۷۲

به گزارش ایلنا هشتاد میلیون نفر، یک ملت و یک ضربان قلب شعاری بود که حالا بیش از پیش در بازی دلاورانه ایرانی ها متجلی شد. ایران درحالی تنها روی یک حادثه بازی را به لاروخا باخت که به وضوح در ایجاد موقعیت های خطرناک روی دروازه حریف، چیزی کم نداشت. از شوت میلی متری کریم تا ضربه سر طارمی یا لایی امیری به پیکه!

این صحنه اما به تنهایی نود دقیقه از خودگذشتگی و اتحاد بچه ها را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از هر نوع سلیقه و علاقه، صحنه ای که بیرانوند، رضاییان، عزت اللهی و ابراهیمی از دل و جان برای فرونریختن دروازه و قلب ملتشان مایه می گذارند، از صحنه های ماندگار تاریخ فوتبال ماست. تلاش برای شادی هشتاد میلیون نفر، یک ملت و البته یک ضربان قلب؛ قلبی که هنوز هم می زند...

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی