Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@22:39:22 GMT

کارواخال: ایران خیلی خوب بازی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۷۰۶

کارواخال: ایران خیلی خوب بازی کرد

به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دومین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک گل ایران را شکست داد. دنی کارواخال پس از بازی گفت: ما قبلا در مورد قدرت ایران شنیده بودیم و سرمربی به ما هشدار داده بود. آن‌ها تیم دفاعی هستند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. خیلی خوب بازی را بسته بودند.
  تیم ملی ایران در این بازی یک گل به ثمر رساند اما داور آن را با کمک VAR آفساید اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع اسپانیایی اظهار کرد: داور مجبور شد بازی را برای لحظاتی متوقف کند. داوران در این صحنه خوب عمل کردند. VAR در این مسابقه‌ها وجوددارد که به آن ها کمک کند.

کارواخال در پایان گفت: خیلی خوشحال هستیم. اکنون به دنبال شکست مراکش هستیم و می‌خواهیم به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد