Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@14:48:36 GMT

دیدار از والدین شهدا توفیق الهی و روحیه بخش است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۷۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل یاسر شاهی در این دیدار‌ها با قدردانی و تجلیل از صبر و استقامت و ایثارگری خانواده‌ها گفت: در دین مقدس اسلام برای تمام ارزش‌های معنوی اسوه‌هایی وجود دارد و اسوه‌ی مادران معظم شهدا حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب و حضرت ام البنین سلام اله غلیهم هستند.

وی بیان کرد: مادران و پدران گرانقدر شهدا نیز عزیزان خود را قربانی دین خدا دانسته و به آن افتخار می‌کنند و با کمال عزت و شرافت ایستادگی و صبر پیشه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد استان ادامه داد: امر امامت و ولایت و حفظ آن همیشه مشی و روش انسان‌های خدا جوی بوده و والدین گرامی شهدا فرزندان خود را در این مسیر تقدیم داشته اند و آرمان آن‌ها پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و و لایت فقیه است.

وی خاطر نشان کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و بویژه والدین معظم آن‌ها فرصتی مغتنم و توفیق الهی است که باعث روحیه بخشی و ایجاد تعهد می‌شود در جهت خدمت هرچه بیشتر برای این عزیزان و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.

شاهی در عیادت از حاجیه خانم سید حاتمی همسر شهید گرانقدر غلامحسین دیده بان و مادر معظم شهید والامقام محمد رحیم دیده بان در بیمارستان علوی اردبیل با بررسی روند درمانی برای ایشان آرزوی صحت و عافیت کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود