Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام برای دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی امروز پنج شنبه ۳۱ خرداد به پایان می‌ رسد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره فارابی در دو بخش داخلی و بین المللی برگزار می‌شود و متقاضیان باید تا ۳۱ خردادماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دهمین دوره بین المللی جشنواره فارابی قرار است زمستان سال ۹۷ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جشنواره با هدف بسترسازی تولید دانش علوم انسانی و اسلامی، ایجاد نگرش مثبت به علوم انسانی و ضرورت‌های استفاده از آن در تبیین پدیده‌های انسانی، معرفی نقش علوم‌انسانی در توسعه دانش بشری، مدیریت اجتماع و تمدن‌سازی در گذشته و اکنون، فرصت‌سازی برای عرضه نظرات و نقد آن‌ها و تقویت و توسعه ایده بازنگری علوم انسانی در ایران و جهان اسلام برگزار می‌شود.

همچنین، بازنمایی توان علمی ایران و جامعه اسلامی در حوزه علوم انسانی اسلامی و کمک به تبیین اهمیت، کارکرد و نقش موثر علوم انسانی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره دارای ۱۴ گروه علمی و تخصصی است و برای اولین بار در این دوره دو جایزه ویژه اخلاق و تربیت و مطالعات میان رشته‌ای اعطا خواهد شد.

تمامی آثاری که از ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۴ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۶ پایان یافته‌اند و یا منتشر شده باشند، امکان شرکت در این دوره از جشنواره را دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فارابی مهلت ثبت نام علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد