Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:53:48 GMT

تندیس تلاش گران دوران دفاع مقدس در میادین گرگان نصب شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۷۸۸

تندیس تلاش گران دوران دفاع مقدس در میادین گرگان نصب شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، «سرهنگ جمشیدی»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی دفاع مقدس با «ابوالقاسم صفوی» سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صفوی اظهار کرد: خدمات مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی دفاع مقدس نتیجه فداکاری افراد گمنامی است که از وجود و جان و مال خود برای حفظ دین، گذشتند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه آن عزیزان و گرامیداشت یاد و خاطر آن بزگواران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان افزود: بنده افتخار می کنم که بزرگ شده دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده و به چشم خود آن دوران را لمس کردم؛ در مقطعی جزو رزمندگان دفاع مقدس بوده و در کنار شهدا و رزمندگان آن دوران حضور داشتم.

وی افزود: ملتی که قدردان جانبازان و رزمندگان نباشد خسارت و زیان آن را خواهد دید و باید به منظور ارج نهادن به رشادت های آن عزیزان تندیس آنها را در سطح میادین شهر نصب کنیم.

صفوی بیان کرد: مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس تداعی کننده و یادآور نام آورانی است که در برهه ای از زمان بدون هیچ چشم داشتی جان پاکشان را در دست گرفته و به ندای ملکوتی رهبر زمان خود لبیک گفتند.

وی همچنین گفت: این حضور ما در منطقه نتیجه ازخودگذشتگی رزمندگان وارسته راه انسان هاست که توانسته ایم مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم چرا که خواسته های رزمندگان ما مادی نبوده بلکه روحیه و روش آن ها معنوی است.

صفوی با بیان این که امروز وظیفه ما حفظ اهداف آنهاست گفت: امروز باید امید را به مردم بازگردانیم و با حفظ این ارزش های نظام مقدس ایستادگی کنیم.

صفوی افزود: سیاست خارجه ما خیلی هوشمندانه توانست نگاه جهان را با توجه به ارزش های نظام در نهادهای جهانی برگرداند که این نشان از ادامه دهنده راه شهدا، اسرا، جانبازان و آزادگان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت: وجود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان از ضروریات غیرقابل انکار است و ان شاء الله تلاش می کنیم تا در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده و مرکز فرهنگی ساخته شود که در خور شأن جامعه استان، رزمندگان، پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشد تا دینمان را به شهدا و خانواده معظم آنان ادا کنیم.

کد خبر 4326306

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار گرگان گرگان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر بیرجند خرم آباد ماه مبارك رمضان مواد مخدر سانحه تصادف تبریز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد