Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:42:22 GMT

حضور بانوان ایلامی در پست های مدیریتی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۹۴۱

حضور بانوان ایلامی در پست های مدیریتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان بیان کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند ظرف یک ماه حداقل ۱۰ درصد پست های اجرای خود را در صورت وجود نیروی انسانی توانمند به بانوان اختصاص دهند.

وی اظهارکرد: بانوان در امورات مدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و می طلبد دستگاه های اجرایی برای استفاده هرچه بیشتر از توان مدیریتی آنان برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی ادامه داد: اگر در تفسیر قوانین نیت ما حل مشکلات مردم باشد خوب بهانه آن را نیز پیدا خواهیم کرد، در غیر اینصورت دنبال بهانه ای برای عدم پاسخگویی می گردیم.

وی یاد آورشد: در حالی که هم و غم همه مسئولان بایست خدمت به مردم باشد اما مردم از بروکراسی اداری گله مند هستند و راهکار دولت تدبیر و امید برای حل این معضل ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/ د

استفاده از بانوان در پست های مدیریتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون جانبازان و معلولین، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.

این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین ماه در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.

در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی، حدیث رضایی، زینب ملکی ، زهرا دانایی ، زهرا نجاتی‌عارف ، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان دنبال می‌کنند.

فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک از ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین حضور دارند.

کد خبر 6062620

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی