Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@05:38:02 GMT

حذف پارک دوبل با پارکومتر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۸۱۴۸

حذف پارک دوبل با پارکومتر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح پارکومتر ۳۰ درصد از پارک های غیرمجاز خودروها را کاهش داده است، گفت: هدف اصلی از اجرای طرح پارکومتر ایجاد عدالت در فضای پارک خودروها و حذف پارک های غیرمجاز و دوبل است.

علی‌رضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به منظور رفع پارک های حاشیه ای خیابان های اصفهان تاکنون طرح های مختلفی از جمله پارکومترهای سکه ای، موبایل پارک، پارکبان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرا شده که با نقاط ضعف و قوت هایی همراه بود، اما در نهایت با تجربه اجرای این طرح ها، شهرداری اصفهان به این نتیجه رسید که طرح مکانیزه و هوشمندی پارکومتر را اجرا کند.

وی با بیان اینکه رویکرد اجرای این طرح را ساماندهی ترافیک و حذف پارک‌های دوبل دانست و افزود: مردم باید در قبال استفاده از پارکومتر هزینه پرداخت کنند از این رو پیش بینی می‌شود مردم بیشتر به استفاده از حمل و نقل عمومی رغبت نشان دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح پارکومتر سبب شده ۳۰ درصد از پارک‌های غیرمجاز در سطح شهر اصفهان کاهش یابد، ادامه داد: به زودی با رفع مشکلات طرح پارکومتر شاهد ارتقاء سطح کیفیت طرح پارکومترها و ارایه تسهیلات بیشتر به شهروندان خواهیم بود.

صلواتی افزود: از آن‌جایی که با گذشت زمان بر میزان هزینه استفاده از پارکومتر افزوده می‌شود بنابراین شهروندان از پارک‌های طولانی مدت در سطح شهر خودداری خواهند کرد که این مسئله به روان سازی ترافیک کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح پارکومتر شهروندان به استفاده از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر ترغیب می‌شوند، گفت: بدون شک اجرای این طرح منجر به استفاده مردم از پارکینگ‌های عمومی خواهد شد، زیرا هزینه پارک در محل‌هایی که پارکومتر دارد از هزینه پارک خودرو در پارکینگ های عمومی گران‌تر است و این رویکرد با هدف استفاده هرچه بیشتر مردم از پارکینگ های عمومی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارک دوبل پارکومتر شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از واجدین شرایط، دعوت به همکاری می‌کند.

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط آقا در مقطع کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش برای نیروی بهره‌بردار، دعوت به همکاری کند.

شرایط عمومی: دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

دارا بودن حداکثر سی (۳۰) سال سن (متولدین ۱۳۷۳/۰۲/۰۱ به بعد)

شرایط احراز
عنوان شغل مقطع رشته تحصیلی مورد نیاز
کارمند بهره برداری کارشناسی مهندسی شیمی (همه گرایش‌ها به غیر از صنایع غذایی)، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
تعداد نیروی مورد نیاز
عنوان شغل سهمیه آزاد جنسیت
کارمند بهره برداری ۵۰ مرد
مواد آزمون

آزمون عمومی

زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی، فناوری اطلاعات (مهارت‌های Word، PowerPoint، Excel،Internet)

آزمون اختصاصی

موازنه، ریاضی مهندسی، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، ترمودینامیک، جرم، سینتیک، عملیات واحد، کنترل، زبان تخصصی

جدول زمان‌بندی

ثبت نام: شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سامانه uiazmoon.ir

دریافت کارت ورود به جلسه: از ۸ خردادماه ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون: جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳

کد خبر 748387

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!