Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری ساوه، محمد بهاروند اظهار داشت: علاوه بر مجتمع های خدمات رفاهی،‌ نیاز شدید به جایگاه های عرضه سوخت در آزادراه ساوه - همدان در هر دو لاین رفت و برگشت احساس می شود که برای رفع این مشکل‌ در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی چاره اندیشی شد.

وی افزود: متقاضیانی برای احداث جایگاه عرضه سوخت در آزادراه درخواست های خود را ارائه کرده اند که بر این اساس قرار است امور مربوط به اخذ مجوزهای لازم در کیلومترهای بیستم،‌ چهل و پنجم و هفتاد و دوم پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند گفت: مجتمع خدمات رفاهی آسمان در کیلومتر ۱۰ مسیر آزاد راه ساوه - همدان قرار دارد که پیش بینی شده با تامین زیرساخت های مورد نیاز مخابراتی (فیبرنوری یا ارتباط ماهواره ای) و اتصال به شبکه اینترنتی نسبت به تکمیل جایگاه احداث شده این مجموعه اقدام شود.

وی گفت: اکنون در مجتمع خدمات رفاهی آسمان بنزین به صورت سیار عرضه می شود و در کیلومتر ۴۵ این آزادراه نیز مقرر است مجوز استقرار جایگاه سوخت سیار صادر شود.

فرماندار ساوه گفت: در کیلومتر ۷۲ لاین جنوبی آزادراه ساوه - همدان نیز برای احداث مجتمع خدمات رفاهی موافقت شده و اکنون عملیات تسطیح و خاکبرداری و اخذ مجوز در حال انجام است و امکان احداث جایگاه عرضه سوخت نیز وجود دارد.

کد خبر 4326580

منبع: مهر

کلیدواژه: جایگاه سوخت فرمانداری ساوه گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر بیرجند خرم آباد ماه مبارك رمضان مواد مخدر تبریز سانحه تصادف کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظارت مستمر و همیشگی بر روی سلامت آب همدان خبر داد و گفت: طعم و بوی نامطبوع آب تا چند روز آینده برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

رضا شکوهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید بر اینکه عوامل ایجاد طعم و بوی نامطبوع در آب شرب همدان مربوط به دو ماده آلی خاص است که در غلظت‌های بسیار ناچیز ایجاد طعم و بود می‌کنند، اظهار داشت: این مورد هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده طعم و بوی نامطبوع آب آشامیدنی فوری ورود پیدا کرده و عوامل ایجاد طعم و بو را شناسایی کردیم، گفت: این عوامل هم قابل حذف است و هم منشا تولید  آن را می‌توان کنترل کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از نظر تجهیزاتی تصفیه‌خانه شهید بهشتی بخش عمده تجهیزات برای حذف بو را دارند، تصریح کرد: مختصر تمهیداتی که لازم بوده در حال انجام است و ظرف 10 روز آینده بخش عمده‌ای از عامل طعم و بو را حذف می‌کنیم.

شکوهی به ته مزه شوری آب اشاره کرد و گفت: این موضوع مربوط به کلرسدیم است که مسئله جدی نیست و با استفاده از فرایند دیگری می‌توان آن را حذف کرد.

وی افزود: عامل طعم و بو هیچ ارتباطی با غلظت آرسنیک در منابع آب ندارد و بر اساس بررسی‌های همکاران ما در معاونت بهداشتی در دو سال اخیر غلظت آرسنیک در حد استاندارد بوده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: به صورت روزانه در  دو نوبت غلظت آرسنیک در خروجی تصفیه‌خانه‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان برطرف می‌شود
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم