Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند، محمد علی جاوید در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این تفاهم نامه به منظور همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موقوفات در حوزه شهری، آبادانی شهر است.

وی اظهار کرد: منشور اصلی این تفاهم نامه ارتقا شاخص‌های شهری در راستای نیاز شهر بیرجند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بیرجند حرکت های رو به جلو اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی را ستود و گفت: شهرداری بیرجند آماده هر گونه همکاری به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های حوزه وقف در بیرجند است.

وی تاکید کرد: ظرفیت های مطلوبی در حوزه وقف وجود دارد که می توان از آن در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی و عمران شهری بهره گرفت.

جاوید افزود: موقوفات به عنوان نهادی موثر و تاثیر گذار نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حوزه شهری است.

ارتقاء شاخص‌های شهری از محورها و سیاست‌های راهبردی است

حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: ارتقاء شاخص‌های شهری و فراهم شدن زمینه رفاه و آسایش شهروندان از محورها و سیاست‌های راهبردی است.

بخشی پور افزود: اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد به نیازهای شهروندان در همه ابعاد پاسخگویی نماید.

وی اظهار کرد: معاونت بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری بیرجند زمینه ارتقاء شاخص‌ها را فراهم کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تاکید کرد: اوقاف و امور خیریه آماده همکاری با شهرداری بیرجند در جهت عمران و آبادانی شهری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرهنگ روحانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: این کارآفرینان در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی و مشاغل خرد خانگی فعالیت دارند.
سردار زهرائی مسئول بسیج سازندگی کشور هم در این برنامه گفت: هم اکنون در کشور ۳۰ هزار صندوق قرض الحسنه وجود دارد که بیش از یک میلیون و چهارصد هزار عضو دارد و ۲۰۰۰ تعاونی اشتغال زا در حال حاضر فعال هستند.
وی در ادامه افزود: رویداد طلایه داران اقتصاد مقاومتی با هدف عرضه کردن نمونه‌ها و الگو‌های موفق و تجلیل از طلایه داران موفقی که در جنگ تمام عیاری که از نظر اقتصادی وجود دارد برگزار می شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۳ هزار فرصت شغلی و شغل توسط مردم و با ارائه طرح‌های خرد و کوچک رقم خورده است.
در این همایش از اولین شناسنامه صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال در کشور رونمایی شد.
در پایان این همایش از ۲۴ نفر از کارآفرینان، صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال و جهادگران اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه GIS ثبت شد
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • ۷۵۰۰ رقبه اوقاف زنجان در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد