Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-09@16:33:05 GMT

مرد چینی 21 سال در جستجوی پسرش سپری کرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۸۴۹۸

مرد چینی 21 سال در جستجوی پسرش سپری کرده است

یک مرد چینی برای یافتن پسر مفقود شده اش تا کنون بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر را با موتورسیکلت پیموده است.

ایران آنلاین /هر سال با رسیدن و تمام شدن روز پدر در چین، قلب میلیون ها چینی  برای " گئو گانگ تانگ" می تپد. مردی که بیش از 2 دهه است به دنبال پسر گم شده اش می گردد. صبح روز 21 سپتامبر سال 1997 گئو برای رفتن به محل کارش خانه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همسرش در آشپزخانه مشغول پختن غذا بود، پسر 2 ساله آنها در کوچه مشغول بازی بود. گفته می شود یک زن غریبه به پسر آنها نزدیک شد و از آن تاریخ به بعد دیگر کسی پسر آنها را ندید.

21 سال جستجو برای یافتن فرزند مفقود شده! + تصاویر

گئو که اهل دهکده ای در استان شاندونگ چین است حدود 21 سال است که در جستجوی پسر گمشده اش است. او در طول این 21 سال به 29 استان چین و مناطق مختلف آن سفر کرده و حدود 400 هزار کیلومتر ( بیشتر از فاصله زمین تا ماه ) راه طی کرده است. او طی این سال ها دست کم 10 موتورسیکلت را عوض کرده است.

در حالی که این مرد چینی تاکنون موجب شده هفت خانواده دیگر از اقوام او فرزندان مفقود شده خود را بیابند اما تلاش او برای یافتن پسرش تاکنون بی نتیجه بوده است. گئو در این خصوص گفت: زمانی که من در جاده ها مشغول سفر هستم می توانم حس پدر بودن را احساس کنم. من نمی توانم لحظه ای متوقف شوم چون نمی توانم اجازه دهم زمان بگذرد و دیر شود."/باشگاه خبر نگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چین؛ متهم ردیف اول هک وزارت دفاع انگلیس

هکرهای چینی با حمله به سرورهای وزارت دفاع انگلیس، به اطلاعاتی درباره مسئولان و پرسنل نظامی این کشور دست پیدا کرده‌اند، هر چند مقامات بریتانیایی به طور مشخص هنوز نام هیچ کشوری را به عنوان هکر اعلام نکرده‌اند، اما اسکای‌نیوز هکرهای چینی را در این اقدام دخیل می‌داند.

دریافت 22 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • ویدیو/ چین؛ متهم ردیف اول هک وزارت دفاع انگلیس
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • فیلم| جست و جوی ۱۷ روزه برای یافتن «سبحان»
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد