Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای تاریخ نام نویسی و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

بر این اساس؛ نام نویسی نوبت اول کنکور کارشناسی ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ۱۴۰۳ ادامه دارد و تاریخ برگزاری آن روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ است.

همچنین، داوطلبان برای نام نویسی در نوبت دوم این آزمون باید از نیمه دوم اسفند ۱۴۰۳ اقدام کرده و در تاریخ ۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴ در آزمون شرکت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ از ۲۲ مهر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد، این آزمون در صبح و عصر پنج شنبه ۲ اسفند و صبح جمعه ۳ اسفند برگزار خواهد شد.

آزمون دکتری ۱۴۰۴

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۴ از تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ تا ۵ آبان ۱۴۰۳ مهلت نام نویسی دارند، این آزمون عصر پنج شنبه در تاریخ ۲ اسفند برگزار می‌شود.

آزمون کاردانی به کارشناسی

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ است که تاریخ برگزاری آزمون جمعه ۷ شهریور ۱۴۰۴ خواهد بود.

مرحله دوم مربوط به داوطلبانی است که قصد دارند با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه‌ها شوند که باید از ۲ شهریور تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۱۵ تیر ۱۴۰۴ آغاز و تا ۲۱ تیر ۱۴۰۴ ادامه دارد و امتحان در تاریخ ۷ شهریور روز جمعه برگزار خواهد شد.

مرحله دوم نام نویسی با معدل است که از ۲ شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد و تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ ادامه دارد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد
  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم