Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:28:18 GMT

جرج کلونی و همسرش به کودکان مهاجر کمک مالی کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۸۷۵۹

جرج کلونی و همسرش به کودکان مهاجر کمک مالی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جرج و امل کلونی ۱۰۰ هزار دلار به مرکز جوانان برای حقوق مهاجرت کودکان اهدا کردند. این مرکز برای مراقبت از کودکان مهاجر در هنگام روند دیپورت شدن آنها فعالیت می‌کند و یکی از سازمان‌های اصلی در مقابله با سیاست جدید مرزی ترامپ است. تاکنون برمبنای این سیاست بیش از ۲ هزار کودک مهاجر از خانواده‌های شان جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در آینده کودکان ما از ما خواهند پرسید که آیا حقیقت دارد و کشور ما واقعا کودکان را از پدر و مادرهای شان جدا و آنها را بازداشت کرد؟

وی افزود: و وقتی پاسخ ما بله باشد، و بپرسند ما چه کاری در قبال این مساله انجام دادیم، ما باید چه بگوییم؟ ما کجا ایستاده‌ایم. ما نمی‌توانیم سیاست این دولت را تغییر دهیم اما می‌توانیم از قربانیانش حمایت کنیم.

در ۵ روز اخیر در پاسخ به سیاست عدم مدارای کابینه ترامپ که از ماه مه شروع شده، هالیوود به عکس‌ها و مطالبی که از خانواده‌های مهاجری که در مرز فرزندان شان را از آنها گرفته‌اند، به شدت واکنش نشان داده است.

کریستی تیگان و جان لجند نیز از جمله ستاره‌هایی هستند که به این خانواده‌ها کمک مالی کرده‌اند. این زوج ۷۲ هزار دلار به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اهدا کردند و دیگران را نیز تشویق به این کار کردند.

جاد اپتاو، ایوا دوورنی و کمیل نانجیانی نیز در شبکه‌های اجتماعی این سیاست را بی‌رحمانه، شکنجه‌آمیز و نژادپرستانه خواندند و آن را با اقدامات آلمان نازی و اردوگاه‌های بین‌المللی ژاپنی‌ها در جنگ جهانی دوم مقایسه کردند.

ماریا والتجین مدیر اجرایی مرکز جوانان گفت: سیاست‌های این دولت قوانین بین‌المللی و اصول اساسی انسانی را زیرپا می‌گذارد و انتقال کودکان به چنین روش‌های بی‌رحمانه‌ای نه تنها حقوق قانونی آنها را نقض می‌کند بلکه نیازهای اساسی آنها را نیز نادیده می‌گیرد. ما هر کاری بتوانیم برای حمایت از این کودکان انجام می‌دهیم و از حمایت جرج و امل کلونی و بنیاد کلونی برای عدالت سپاسگزاریم. در چنین مقطعی هیچ‌چیز نمی‌تواند تا این حد حیاتی باشد.

کد خبر 4326597

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ جرج کلونی سیاست مهاجرتی ترامپ هالیوود تئاتر ایران جام جهانی 2018 روسیه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سریال ایرانی کنسرت موسیقی سینمای آمریکا نمايشگاه عكس رادیو نمایش برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟