Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری‌فرد در خصوص بازی مقابل اسپانیا گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همه بچه‌ها تلاش کردند و هرچه در توان داشتند گذاشتند، اما بدشانس بودیم. موقعیتی که تیم اسپانیا به گل رسید موقعیت مسلم گل نبود. اما به هر حال فوتبال همین است. باید از این بازی یاد بگیریم و از فردا این باخت را فراموش کنیم و شرایط‌مان را بهتر کرده تا آماده بازی با پرتغال شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بازی با پرتغال حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال ما است و همه این حساسیت را در کردند تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم و دوشنبه همه با هم جشن صعود بگیریم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او مأمور مهار رونالدو در بازی با پرتغال خواهد بود، اظهار داشت: هرچه مربی بگوید همان می‌شود و برای من فرق ندارد کجا بازی کنیم هنوز مشخص نیست که این اتفاق بیافتد، اما ما هر کاری انجام بدهیم به صورت تیمی است و اینطور نیست یک نفر فقط بازیکنی را بگیرد. ما همه یک تیم در زمین هستیم و به صورت تیمی هم ظاهر می‌شویم.

بازیکن تیم ملی در خصوص ۲۰ دقیقه آخر بازی که تیم کشورمان حملاتی روی دروازه اسپانیا انجام داد، خاطرنشان کرد: ما دو نقشه برای این بازی داشتیم و تاکتیک‌های خوبی هم اجرا کردیم. شانس‌های خوبی هم داشتیم، اما واقعاً حیف شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی شکر اسپانیا فوتبال پرتغال زمین تیم ملی کریم انصاری فرد بازی ایران و اسپانیا بازی ایران و پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین