Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید وزیر کشور از یگان‌های نظامی, خط مرز زمینی و دریایی مناطق مرزی از صبح امروز به همراه مسئولان استانی آغاز شده است. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان, عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از روز گذشته سفر 2 روزه خود را به استان گلستان آغاز کرد و دیروز در نشست اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و شورای تامین استان شرکت و از صبح امروز بازدید خود از مناطق مرزی استان را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در این بازدید صبح امروز از خط مرز دریایی در شهرستان  گمیشان و پاسگاه مختومقلی در میله مرزی 145 شهرستان گمیشان بازدید کرد و پس از آن بازدید از پاسگاه سنگر تپه ( ایستگاه ورودی گاز ترکمنستان و ایران)  از دیگر برنامه‌های وزیر کشور است.

بازدید از دروازه مرز زمینی و ریلی, بازارچه اینچه برون و پاسگاه پل, بازدید از پاسگاه دانشمند و گروهان مرزی داشلی‌برون و محل تقسیم آب مشترک ایران و ترکمنستان از برنامه های ظهر امروز وزیر کشور است.

همچنین افتتاح پل چات  که حدود 80 کیلومتر راه‌های مرزی را نزدیک‌تر می‌کند و بازدید از پاسگاه آق‌پشت از برنامه‌های امروز بازدید وزیر کشور از مناطق مرزی گلستان است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است