Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک وکیل دادگستری گفت: سه‌شنبه بیست‌ونهم خردادماه به دادگاه مراجعه کردم اما همچنان وقت رسیدگی پرونده دکل‌های نفتی را تعیین نکرده‌اند. احتمالا در تیرماه وقت رسیدگی مشخص شود.

محمود علیزاده طباطبایی درباره وضعیت فعلی پرونده دکل‌های نفتی گفت: سه‌شنبه بیست‌ونهم خردادماه به دادگاه مراجعه کردم اما همچنان وقت رسیدگی را تعیین نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا در تیرماه وقت رسیدگی مشخص شود.

وی درباره پرونده مهدی هاشمی گفت: اتفاق خاصی در پرونده وی نیافتاده و بیش از سه سال است که در زندان به سر می‌برد و دوران حبس را تحمل می‌کند. آقای هاشمی طبق مقررات زندان به مرخصی می‌آید.

طباطبایی درباره پرونده محمدعلی طاهری هم گفت: پرونده طاهری به شعبه تجدید نظر رفته است و دو روز پیش من با قضات تجدیدنظر صحبت کردم و قرار است وقت رسیدگی را تعیین و به ما ابلاغ کنند.

این وکیل دادگستری درباره وضعیت مرخصی‌های محمدعلی طاهری، گفت: طاهری مدتی بود که با ضابطین لج و لجبازی داشت و مرتب مصاحبه می‌کرد و حرف‌های تند میزد و شکایت می‌کرد در نتیجه مرخصی هم نمی‌دادند، اما من با طاهری صحبت کردم و او قانع شد و پس از آن گفت که من می‌خواهم به مرخصی بروم و کاری به آن دیدگاه‌های عرفانی ندارم و آن‌ها را دنبال نمی‌کنم و خوشبختانه سپاه هم همکاری کرد.

طباطبایی گفت: ایشان دو سه بار به مرخصی آمده و هربار یکی دو روز در مرخصی است و با کسی جز وکیل هم تماس نمی‌گیرد و حتی وقتی من از او برای حضور در دفتر دعوت کردم تاکید کرد که بهتر است طبق  تعهدی که داده‌ام در منزل بمانم، لذا در مرخصی هم که هست از خانه بیرون نمی‌آید و با کسی ملاقات ندارد که این خواسته خودش است.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام