Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:55:30 GMT

کنسرت موسیقی حمید هیراد در ساری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۹۴۲۲

کنسرت موسیقی حمید هیراد در ساری برگزار می شود

ساری - ایرنا - کنسرت موسیقی پاپ به سرپرستی و خوانندگی حمید هیراد در ساری برگزار می شود.

الهام مهدوی مسئول سایت شرکت فرهنگی هنری نسیم مهر آوا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا زمان و مکان کنسرت فوق را پنجم تیرماه سال جاری در سینما سپهر ساری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند بلیت های رویداد مذکور را از سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranconcert.com تهیه کنند.
وی قیمت بلیت کنسرت هیراد را 500هزار تا یک میلیون و 200هزار ریال برشمرد و از شرکت نسیم مهر آوا، استریو ماهور، کافی نت گردو، فروشگاه کتاب امیر کبیر و شهر کتاب در ساری، فروشگاه بامبو و شهر کتاب در قائمشهر، شهرکتاب بهشهر، جام جم بابل، شهر کتاب آمل و فروشگاه غنیمتی جویبار به عنوان مراکز فروش این کنسرت نام برد.
حمید هیراد اول بهمن ماه 1370 خورشیدی در روستای ملک میان شهرستان چابکسر استان گیلان زاده و از 6 سالگی به خوانندگی علاقه مند شد و در 15–16 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه ‌سرایی آشنایی یافت و با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است.
در اواخر سال 1395 کار موسیقی را رسما آغاز کردو در کنار موسیقی سنتی به بررسی آثار پاپ روز و سبک‌های مختلف موسیقی پرداخت.
نخستین آهنگ وی با گروه پازل بند در 15 اسفند 1395 با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت 1396 آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانه بازار شد. در تیرماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.
7330/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كنسرت موسيقي حميد هيراد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ماه ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ماه ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید) صادر شده است.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»