Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به آخرین وضعیت نقشه های هواشناسی گفت : در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان امیر سرکرده گفت : با توجه به جو آرام در بیشتر مناطق کشور در نواحی شمال غرب و ارتفاعات البرز یعنی شمال استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی، ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان و جنوب استان‌های مازندران و گلستان بارش‌های خفیف و پراکنده برای عصر امروز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در ارتفاعات خراسان شمالی هم امروز شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده همراه با وزش باد موقتی خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی افزود: فردا هم همین شرایط برای این استان‌ها ادامه خواهد داشت.


سرکرده گفت: پدیده غالب در نواحی شرقی و جنوب شرقی کشور از جمله زابل وزش باد نسبتاً شدید است و در حال حاضر تندباد شدیدی با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت بر روی زابل گزارش شده که به نظر می‌رسد امروز هم همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: تندباد شدیدی که در زابل گزارش شده موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

سرکرده گفت: برای جنوب غرب کشور هم امروز و فردا وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود ضمن اینکه آب‌های خلیج فارس هم مواج و متلاطم خواهد بود.


وی درباره شرایط آب و هوایی تهران افزود: دمای هوای تهران امروز در گرمترین زمان به ۳۶ درجه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی آسمان صاف دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود