Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه در سخنانی اعلام کرد: عملیات نظامی در قندیل (واقع در عراق) گام به گام ادامه دارد.

نخست وزیر ترکیه ادامه داد: در حال حاضر نیروهای امنیتی تا عمق ۴۰ کیلومتری به وسعت ۴۰۰ کیلومتر مربع این منطقه رسیده و آن را به کنترل خود در آورده اند. عملیات نیروهای امنیتی کشورمان همراه با حمایت نیروهای نظامی به سمت عمیق تر این منطقه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلدریم درباره با ورود نیروهای ترکیه و آمریکایی به منبج نیز گفت: گامی که در راستای منبج برداشته شد، گام مثبتی است. ما مایل به حل مسائل از طریق گفتگو با آمریکا هستیم.

وی همچنین با اشاره به برخی اظهارات مقامات آمریکایی درباره عدم تحویل هواپیمای اف-۳۵ به ترکیه اظهار داشت: ترکیه کشوری نیست که در سیستم دفاعی خود بر اساس تمایل آن‌ها حرکت کند.

نخست وزیر ترکیه تصریح کرد: خواستار تخریب روابط با آمریکا نیستیم ولی نه به هر قیمتی. ترکیه گزینه های زیادی دارد. امیدواریم تنش ها بیش از این افزایش نیابد. زیرا که ترکیه یکی از اعضای مهم ناتو است.

کد خبر 4326671

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا بنعلی ایلدریم ترکیه جنگنده اف 35 ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کره شمالی سوریه عراق روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی جنگ 2015 یمن کیم جونگ اون ایران افغانستان فلسطین الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی

بررسی مطالعاتی روی جامعه انتظامی ترکیه نشان داد که ۳۵ درصد نیروهای انتظامی این کشور به خودکشی فکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، سندیکای اتحادیه نیروهای امنیتی و انتظامی ترکیه در نتیجه بررسی از نیروهای انتظامی در این کشور دریافت که از هر ۱۰ پلیس، ۳ نفر به فکر خودکشی است.

بررسی انجام گرفته روی ۱۵ هزار و ۳۷۵ نیروی انتظامی نشان داد که ۱۱ درصد این افراد بسیار راغب به خودکشی هستند و از مرگ خود استقبال می کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا به خودکشی فکر کرده اید، ۶۴ درصد گفته اند که خیر و ۳۵ درصد گفته اند، بله.

فشار بالادستی، استرس، ساعت کار طولانی و وضعیت اقتصادی، ۴ دلیل عمده میل به خودکشی در میان جامعه انتظامی ترکیه است.

۷۶ درصد این افراد گفته اند که اگر شانس تغییر شغل را داشته باشند، این کار را انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم