Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:22:32 GMT

مصرف حشیش در کانادا آزاد شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۹۶۲۵

مصرف حشیش در کانادا آزاد شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصرف و تولید محصولات شاهدانه از جمله حشیش و ماری جوانا در کانادا آزاد شد و از ماه سپتامبر آینده مصرف و تولید محصولات شاهدانه در کانادا قانونی است.

سنای کانادا قانون مربوطه را تصویب کرد و تنها تشریفات ابلاغ اجرای آن مانده است. در سال ۲۰۱۳ جاستین ترودو در حالی که نماینده مجلس و رهبر حزب لیبرال بود اعتراف کرد که حشیش کشیده است و وقتی در سال ۲۰۱۵ در کارزار انتخاباتی قرار داشت وعده داد مصرف شاهدانه را قانونی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از این پیروزی خوشحال است. وی که امروز نخست وزیر کاناداست در شبکه‌های اجتماعی نوشته است: برای فرزندان ما بدست آوردن ماری جوانا خیلی آسان است و برای مجرمان بهره برداری از آن؛ امروز ما می‌خواهیم این روند را عوض کنیم. برنامه ما برای قانونی سازی ماری جوآنا توسط سنا تصویب شد.

مصرف ماری جوانا برای درمان از سال ۲۰۰۱ در کانادا قانونی بود. کانادا اولین کشور گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان است که مصرف ماری جوانا با هدف تفریح و سرخوشی را قانونی می‌کند. در جهان کانادا در این زمینه بعد از اروگوئه دومین کشور است. هدف قانونی سازی محصولات شاهدانه مبارزه موثر با قاچاق آن است و همچنین بنا بر اعلام وزیر دارایی کانادا انتظار می‌رود آزاد سازی ماری جوانا درآمد مالی بالغ بر دویست و شصت میلیون یورو داشته باشد و این در حالی است که برای عبور از بازار سیاه قیمت این گیاه سرخوش آور پایین نگه داشته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   مصرف آزادانه مواد مخدر در کانادا + فیلم  


­

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم مواد مخدر کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد