Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@17:32:29 GMT

پیکر شهید موسوی امین تشییع و به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۹۷۹۰

به گزارش ایکنا از خوزستان، پیکر پاک شهيد مدافع حرم اهل‌بیت(ع) سیدفاضل موسوی امین صبح امروز ۳۱ خرداد ماه با تشییع بر دستان مردم شهيد پرور اهواز در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع شهید مدافع حرم موسوی امین از مسجد امام خمینی(ره) شهرک رزمندگان اهواز آغاز شد. 

این شهید والامقام در سوریه و در مبارزه با تکفیریان داعش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر شهید موسوی امین نماز اقامه کرد.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سردار خادم سیدالشهداء، خون میرزایی فرماندار اهواز، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از مشایعت کنندگان پیکر شهید موسوی امین بودند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس

مراسم تشییع باشکوه پیکر پاک ابوالشهداء «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس، پدر سه شهید والامقام و دو جانباز گرانقدر "حاج رجبعلی دهنوی" امروز روی دست مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد از مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به بهشت رضا (ع) منتقل و در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

رجبعلی دهنوی؛ ابوالشهداء والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» در سن 97 سالگی به علت کهولت سن و پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست. 

برادران علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی به ترتیب دهم اردیبهشت 1345، پنجم مهر 1338 و بیستم شهریور 1350 در مشهد متولد شدند و سرانجام دهم دی 1357، سوم تیر 1362 و 29 اسفند 1366 توسط عمال رژیم پهلوی مقابل استانداری خراسان، عملیات «والفجر 3» در مهران و عملیات «بیت‌المقدس 3» در ماووت عراق به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شدند.

پیام تسلیت معاون رئیس‌جمهور

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» را تسلیت گفت.

در متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

در این پیام آمده است: مرحوم «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم؛ به یقین از دست دادن این سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم‌انگیز است.

وی در پایان گفت: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم