Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: نشان دادیم که شانس کسب تساوی مقابل اسپانیا را داشتیم و به همین خاطر است که الان ناراحت هستیم، چون واقعا حق ما باخت نبود.

مرتضی پورعلی‌گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی میزان به روسیه، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا که با برتری ماتادورها به پایان رسید، اظهار داشت: هیچ وقت هیچ شکستی خوشحال‌کننده نیست و با این بازی که مقابل اسپانیا انجام دادیم نشان دادیم که شانس کسب تساوی هم داشتیم و به همین خاطر است که الان ناراحت هستیم، چون واقعا حق ما باخت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشحالی مردم به این خاطر است که ما مردانه جنگیدیم و از جان مایه گذاشتیم. امکان این که بشود مقابل اسپانیا بازی هجومی انجام داد وجود ندارد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مورد این که آیا بازی مقابل مهاجمان اسپانیا ترسناک بود، تصریح کرد: هم کاستا و هم واسکز روی هم رفته 8 بار هم توپ به پایشان نخورد اما نمی‌دانم چگونه کاستا بهترین بازیکن شد. به هر حال بازیکنان اسپانیا جزو بهترین‌های دنیا هستند اما ما نشان دادیم که هم می‌توانیم دفاعی بازی کنیم و هم حمله کنیم.

پورعلی‌گنجی در پایان خاطرنشان کرد: من افتخار می‌کنم که چنین هم‌تیمی‌ها و مربی بزرگی داریم. کی‌روش مثل ایرانی‌ها باغیرت است و به غرور ملی اهمیت می‌دهد و این غرور را به همه بازیکنان انتقال داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی فوتبال اسپانیا جام جهانی جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بابت حذف مقابل تراکتور تبریز عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

سیدمحمد قریشی در جمع خبرنگاران درخصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: به‌جز دو بازی، در طی هشت هفته اخیر نتوانستیم کیفیتی که مدنظرمان بود را از تیم‌مان نشان دهیم اما موفق شدیم از تقابل با تراکتور تبریز در یادگار امام و دیدار با آلومینیوم اراک در فولادشهر به شش‌امتیاز مهم و خوب دست پیدا کنیم و تاحدودی روند تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی و بدنی سروسامان گرفت.

وی افزود: فردا یک بازی خیلی سخت با نساجی مازندران داریم چرا که این تیم پس از تغییراتی که در کادرفنی‌اش به‌وجود آمد متحول شد و تراکتور تبریز را در زمین خودشان شکست دادند. ما هم یک بازی خانگی پیش‌رو داریم و می‌خواهیم سه‌امتیاز کامل را کسب کنیم و به جایگاه بالاتری برسیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باوری در ذهن بچه‌های تیم نسبت به عملکرد بدمان در بازی‌های خانگی شکل گرفته بود که توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد و نتایج مناسبی کسب نمی‌کردیم که این باور در مصاف با آلومینیوم و دو گلی که در دقایق تلف‌شده زدیم شکسته شد. امیدوارم در برابر نساجی هم با تلاشی که انجام می‌دهیم دست‌پر از زمین مسابقه بیرون بیائیم.

سیدمحمد قریشی در پایان گفت: در فوتبال نمی‌شود برای آینده پیش‌بینی کرد و تصمیم گرفت اما تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا در هر بازی برای پیروزی مسابقه دهیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را سربلند کنیم. ضمن اینکه می‌خواهم به‌علت شکست‌مان مقابل تراکتور در جام‌حذفی عذرخواهی کنم، واقعاً برای پیروزی به تبریز رفته بودیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه جبران کنیم.

کد خبر 749481

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰