Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان محمد ابراهیم اسماعیلی با بیان اینکه این همایش در پی برگزاری موفق همایش میگو در 6 خرداد سال 95 با عنوان Iranshrimp 2016 با حضور 23 مدعو از خارج کشور و 130 شرکت مرتبط داخلی برگزار می شود گفت: نشستی اختصاصی آبزی پروری در دریا با حضور شرکت های خارجی مرتبط در روز 13 تیر سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ا هدف از برگزاری نشست یک روزه پرورش ماهی در دریا (Iran Cage Culture 2018  ) را  جذب همکاری بیشتر شرکت های خارجی، جلب حمایت سفارتخانه ها و سازمان های داخلی مرتبط با موضوع  خواند.

دبیر همایش بین المللی پرورش ماهی در دریا 2018 (پرورش ماهی در قفس) مدعوین داخلی را شامل فعالین یا سرمایه گذاران یا تولید کنندگان ماهی در قفس  خواند و گفت: مدعوین داخلی از 7 استان ساحلی و چند استان داخلی دعوت خواهند شد و همچنین برخی مسئولین شیلاتی و سایر نهادهای ذیربط وتعدادی از شرکت های همکار نیز در فهرست کلی مدعوین 350 نفره قرار دارند.

وی  هر گونه فعالیتی در توسعه پرورش ماهی در دریا  کمک به تولید ملی  خواند و تاکید کرد: افزایش مصرف سرانه آبزیان یا صادرات آبزیان هر دو امری بسیار ارزشمند و در راستای منافع ملی است.

اسماعیلی  با اشاره به اینکه  صنعت قفس در کشور ما یک صنعت نوپا است و علی رغم آنکه شرکت های خوبی در داخل کشور  در همه زنجیره این صنعت داریم گفت: با توجه به گستردگی دانش و علم در زمینه های مختلف از جمله این صنعت رو به رشد  استفاده از تجربه و تکنیک شرکت های خارجی در پیشرفت و توسعه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

محمد ابراهیم اسماعیلی صنعت آبزی پروری را  یک صنعت تولیدی، صادراتی و ارزآور خواند که منجر به تولید یکی از باارزش ترین مواد غذایی می شود.

دبیر همایش بین المللی پرورش ماهی در دریا 2018 (پرورش ماهی در قفس) با اشاره به اینکه   صادرات آبزیان ایران به مرز 500 میلیون دلار رسیده است افزود: این صنعت، بخشی از یک صنعت در هم تنیده جهانی است که سرمایه گذاران پرورش در مزارع دریایی بدون شک  با برنامه های تولیدی خود نقش مهم در صادرات،تولید،اشتغال و ارز آوری خواند داشت.

اسماعیلی  تصریح کرد مدعوین از کشورهای فرانسه،ایتالیا،اسپانیا، یونان،هندوستان، استرالیا،چین،نروژ،ژاپن و تریکه حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در مجموع 21 نفر اعلام حضور کرده اند از ۹ کشور و 15 شرکت و۳ نفر شخص حقیقی حضور خواهند داشت.

اسماعیلی اضافه کرد  : در وضعیت سیاست جهانی فعلی، حضور قوی شرکت های اروپایی در ایران یک برد سیاسی نیز محسوب می شود.

گفتی است برای استفاده بهتر علاقه مندان ، پخش زنده اینترنتی و ارسال فیل های همایش در درگاه اینترنی همایش  منتشر خواهد شد و شرکت در همایش رایگان بوده و هزینه های همایش از طریق کمک های داوطلبانه شرکت ها و سازمان های ذیربط صورت می پذیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرورش ماهی رشد سرمایه گذاران هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان