Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق برای اولین بار در کشور در یکی از واحدهای تولیدی استان مرکزی در اراک ساخته و رونمایی شد.

 به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی شرکت لجور ،در مراسمی اولین دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق کشور با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در شرکت (لجور هیدرولیک) اراک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن مهدی‌نیا مدیرعامل شرکت لجور در آیین رونمایی از این دستگاه در جمع خبرنگاران گفت: طراحی و ساخت اولیه ماشین‌های بالابر جدید در این شرکت از ۵ سال پیش آغاز و در همین راستا طی سال های گذشته بالابرهای۱۶ تا ۲۵ متری در این شرکت تولید شد و امروز هم شاهد رونمایی از اولین دستگاه بالابر ۳۳ متری کشور مجهز به سیستم مقره‌شوی در شرکت بودیم.

مهدی‌نیا با اشاره اینکه دستگاه بالابر ۳۳ متری شستشوی مقره های برق به سفارش برق منطقه ای خوزستان تولید شده است, اظهار کرد: ساخت این بالابر ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه طراحی و مهندسی این دستگاه کاملا در شرکت انجام شده است, خاطرنشان کرد: این بالابر از نظر کیفیت مشابه تولیدات اروپایی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک