Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جواهری سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین، صبح روز پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی احداث پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ روستای دهنو که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه، سومین پایگاه اورژانس جاده ای در شهرستان خمین است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین بیان کرد: کلنگ احداث  پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ روستای دهنو در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواهری ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی استان در سال ۹۶ به میزان ۵۰۰ میلیون ریال تامین شده و امید است یک میلیارد ریال دیگر نیز از همین محل در سال جاری در راستای تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه  اختصاص یابد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین با بیان اینکه جاده های مواصلاتی شهرستان خمین به لحاظ فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی در حال تکمیل است، تصریح کرد: در حال حاضر دو پایگاه اورژانس جاده ای در روستای شهابیه و دربند فعال هستند و پایگاه اورژانس جاده ای روستای دهنو، سومین پایگاه در حال احداث در شهرستان خمین است.

جواهری خاطر نشان کرد: اخذ مجوز و پیگیری های لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز پایگاه اورژانس جاده ای دهنو در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امید است با پیگیری های لازم و تامین اعتبار مورد نیاز، پایگاه اورژانس جاده ای روستای دهنو تا پایان سال جاری و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد.

کد خبر 4326709

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس خمین کلنگ زنی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند ماه مبارك رمضان مواد مخدر سانحه تصادف تبریز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس