Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@10:53:37 GMT

تقدیر استاندار بوشهر از بانک مهر اقتصاد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۳۶۱

تقدیر استاندار بوشهر از بانک مهر اقتصاد

پول‌نیوز - رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر دیدار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالکریم گراوند - استاندار بوشهر - در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد با توجه به آمارهای ارائه شده در پرداخت وام و تسهیلات و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی عملکرد مطلوبی داشته که امیدواریم این روند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار بوشهر افزود: این قبیل اقدامات می تواند هم مایه خیر و برکت برای بانک باشد و هم کمک قابل توجهی به تولید و اشتغال جوانان و درآمدزایی مردم استان نماید .

گراوند خاطر نشان کرد: پایین بودن درصد معوقات بانک مهر اقتصاد نشان از روان سازی و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات و رضایتمندی مردم از این بانک دارد که انشا ا... این رویه با قوت و قدرت استمرار داشته باشد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود از جنگل کاری 180 هکتاری بانک مهر اقتصاد در زمین ها بایر خوزستان تقدیر کرد و گفت: بسیار خرسندیم که این بانک علاوه بر فعالیت اقتصادی در عرصه های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات موثری صورت داده است.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه  باید الگویی برای سایر دستگاه ها باشد، افزود: طی سال های اخیر پدیده ریزگردها و گرد و غبار مشکلات عدیده ای را برای مردم دو استان خوزستان و بوشهر بوجود آورده و باعث مختل شدن زندگی و سلامت آنها شده لذا همه باید تلاش کنیم چرا که مرتفع شدن مشکلات زیست محیطی نیاز به یک عزم ملی دارد.  

در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری – رئیس اداره امور شعب استان بوشهر - گزارشی از عملکرد بانک در حوزه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و صنعتگران استان ارائه کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار فقره وام و تسهیلات با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف، به آحاد مردم شریف استان بوشهر پرداخت شده است .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهراقتصاد بوشهر استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود