Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@16:03:24 GMT

2کشته درپی برخورد اتوبوس ولوو با پژو

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۳۶۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد اتوبوس ولوو با پژو ۴۰۵ متاسفانه ۲ تن کشته شدند. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی گفت : حوالی ساعت ۲:۳۵ بامداد پنجشنبه در کیلومتر ۱۰ محور ایرانشهر - نیکشهر یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل تجاوز به چپ با اتوبوس ولوو برخورد کرد که در این حادثه ۲ تن جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین در یک حادثه دیگر در حوالی ساعت ۲:۴۰ بامداد پنجشنبه در شهر بندرعباس یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در این حادثه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به برخورد ۲ دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ جزیره اسلامی در استان آذربایجان شرقی حوالی ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه گفت: در این حادثه که بر اثر انحراف به چپ یکی از پراید‌ها رخ داد ۶ تن کشته و یک تن مجروح شدند.
منبع: میزان برچسب ها: اتوبوس ولوو ، پژو ، پلیس راهور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اتوبوس ولوو پژو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب ها بر صحنه است، گفت‌وگو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصرنصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت‌وگو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082660 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت