Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام جهانی ۲۰۱۸ / ایران ۰ - اسپانیا ۱. (مهدی زارع/فارس) حضور مردم تهران پس از بازی فوتبال در سطح شهر تهران. (محمد خدابخش/مهر، فارس) تماشای دیدار تیم های فوتبال ایران و اسپانیا در استان ها. (باشگاه خبرنگاران) پخش بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی. (مرضیه موسوی/ایرنا، مجید عسگری پور/مهر، علی شیربند/میزان) تماشای دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا در سینما آزادی و پردیس چارسو، تهران تماشای بازی ایران و اسپانیا در ایرانشهر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اکبر توکلی/ایرنا) دیدارهای کمال خرازی در ایتالیا . (جواد غفاری/ایرنا) گرامیداشت شهید مصطفی چمران. (گرامی داشت شهید مصطفی چمران) تماشای بازی ایران و اسپانیا در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب . (نوید محمدی/میزان) مراسم استقبال از شهید مدافع حرم "سید فاضل موسوی امین. (مرتضی یاقوتی/باشگاه خبرنگاران)

منبع: فرارو

کلیدواژه: امروز به روایت تصویر عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • جمعی از اساتید ادبیات به تماشای «مست عشق» نشستند/ حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد