Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@09:53:48 GMT

تنش آبی در 48 درصد منابع آبی سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۵۰۲

تنش آبی در 48 درصد منابع آبی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار بسیج از قصر قند، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید آب و فاضلاب روستایی قصرقند گفت: میزان بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد کاهش داشته و این باعث کاهش سفره‌های آبی و سطح آبدهی چاه‌های منطقه شده است.

ریگی به اجرای مطالعه طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت::درفاز اول طرح انتقال آب این دریا به داخل کشور، بالغ بر ۲۱۹ میلیون مترمکعب آب دریا به استان انتقال خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای مشکل کم آبی در شهرستان قصرقند هم عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی حمیری با ۲۳ روستا و مجتمع آبرسانی فضل الهی با ۵ روستا امسال آغاز خواهد شد.

در پایان این جلسه شه کرم زهی به عنوان سرپرست جدید آب و فاضلاب روستایی قصرقند معرفی و از خدمات دانش سرپرست قبلی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان