Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@23:17:34 GMT

آغاز دادگاه محاکمه شیخ علی سلمان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۵۳۴

آغاز دادگاه محاکمه شیخ علی سلمان

منابع رسانه ای از آغاز دادگاه محاکمه شیخ علی سلمان خبر می دهند.

ایران آنلاین / منابع رسانه ای از آغاز دادگاه محاکمه شیخ علی سلمان خبر می دهند.

بر اساس این گزارش، قرار است در جریان این جلسه از دادگاه به اتهام واهی جاسوسی برای دستگاه های خارجی توسط شیخ علی سلمان، رسیدگی شود.

این درحالی است که آل خلیفه تاکنون هیچ سندی را برای اثبات ادعای عجیب و غریب خود علیه شیخ علی سلمان ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری، خودروهای برقی در صف دریافت پلاک تاکسی، کاهش رغبت پسران به دانشگاه و خسارت هنگفت خودروهای فرسوده به کشور از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری، خودروهای برقی در صف دریافت پلاک تاکسی، کاهش رغبت پسران به دانشگاه و خسارت هنگفت خودروهای فرسوده به کشور از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است.در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت پایان می یابد.

دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!

حامد عبدوس، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تاکید بر نگاه ویژه نهاد به نفایس چاپی، با ارائه توضیح درباره سرقت و فروش منابع کتابخانه‌ها، از دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

وی در توضیحاتی گفت: البته بعضاً افراد سودجو در پوشش عضو کتابخانه و در قالب امانت اقدام به سرقت و فروش منابع کتابخانه‌های عمومی می‌کردند که با شکایت نهاد و همکاری مراجع قضایی این باند و متخلفین شناسایی و دستگیر شدند که به دنبال آن منابع به کتابخانه بازگردانده شد.

یک هزار خودروی برقی در صف دریافت پلاک تاکسی

شادی مالکی، سرپرست سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه یک هزار خودروی برقی وارداتی به شهر تهران پلاک ملی گرفته اند، گفت: این خودروها استانداردهای لازم را از مراجع ذی صلاح اخذ و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند. همچنین قیمت این خودروها توسط سازمان حمایت و توسط وزارت صمت اعلام می شود اما بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان براساس نوع خودرو متفاوت است.

تزریق همگانی واکسن گارداسیل الزامی نیست

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه به پژوهش‌های در دست انجام، ذره‌ای به این اطمینان برسیم که تزریق این واکسن برای سلامت مردم نیاز است، حتما این کار انجام خواهد شد.

کاهش رغبت پسران به دانشگاه؛ شخصیت کاریکاتوری آموزش عالی یا افزایش مهارت‌محوری؟

عدم تعادل جنسیتی در آمار شرکت کنندگان آزمون‌های سراسری در چند سال گذشته نشان از کاهش رغبت پسران به حضور در دانشگاه و تحصیلات آکادمیک دارد.

خسارت 9 میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور

خودروهای فرسوده در روز بیش از 63 میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند و در صورت جایگزینی این خودروها با خودروهای استاندارد حدود 27 میلیون لیتر در روز بنزین و 9میلیون لیتر گازوئیل صرفه‌جویی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد