Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:45:37 GMT

پیش بازی فرانسه - پرو

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۷۵۵

پیش بازی فرانسه - پرو

فرانسه و پرو، امشب در ورزشگاه اکاترینبرگ دیدار دوم خود در جام جهانی 2018 روسیه را برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت ها به حساب می‌آید، در دیدار اول خود مقابل استرالیا نمایش خوبی نداشت و به دنبال اثبات توانایی‌های خود مقابل پرو است.

 

اخبار تیم‌ها

جبرئیل سیدیبه که در دیدار مقابل استرالیا به علت مصدومیت نتوانست خروس ها را همراهی کند، امیدوار است امشب بتواند در میدان ظاهر شود و جای بنجامین پاوارد را در سمت راست خط دفاعی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتظار می‌رود دشان به بنجامین مندی برای سمت چپ خط دفاعی فرصت بدهد.

به علاوه این پیش بینی محتمل است که بلیس ماتوئیدی برای کنترل بیشتر فرانسه به میانه میدان، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ژیرو و فکیر که در بازی قبلی نیمکت نشین بودند نیز احتمالا امروز فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد.

 در آن سو، ریکاردو گارکا، سرمربی پرو تصمیم گرفته بود که پائولو گوئررو، بهترین گلزن و کاپیتان تیمش را مقابل دانمارک نیمکت نشین کند که انتظار می‌رود در بازی امروز به او فرصت بدهد. همچنین این احتمال وجود دارد که جفرسون فارفان در این بازی از روی نیمکت تماشاگر باشد.

 

 

 

پیش نمایش

فرانسه در 8 بازی از 10 بازی اخیر خود در جام جهانی به پیروزی دست پیدا کرده است. آنها همچنین در 3 بازی اخیر خود در جام جهانی که با پیروزی همراه بوده، با اختلاف 1 گل حریفان را شکست داده اند. در آن سو، پرو در 5 بازی اخیرش کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده و بعید است امروز مقابل فرانسه نیز شانس زیادی برای گلزنی داشته باشد.

 

پیش بینی

فرانسه می‌داند که پیروزی در بازی امروز، صعودشان را قطعی خواهد کرد و همچنین پس از پیروزی ضعیف مقابل استرالیا، به دنبال به رخ کشیدن توانایی و قدرت‌هایش در میدان خواهد بود. پرو در آن سو در بازی اول شکست خورد ولی حداقل شایسته یک امتیاز بود و از همین رو، انگیزه بسیاری برای بازی امروز خواهد داشت. بازگشت ریکاردو گوئررو می‌تواند کار فرانسه را در این دیدار دشوار کند. انتظار بازی جذابی می‌رود و بیشترین نتیجه ای که پیش بینی شده، تساوی 1-1 دو تیم بوده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

تیم ملی پرو تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرو تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!