Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا قصد دارد هفته آینده برای آماده‌سازی دیدار احتمالی «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» رؤسای جمهور آمریکا و روسیه به مسکو سفر کند.

بنا به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ احتمالاً در حین سفر ماه آینده میلادی خود به «بروکسل» برای شرکت در نشست ناتو، با پوتین نشستی را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت انگلیس نگران است که رؤسای جمهور دو کشور آمریکا و روسیه قبل از نشست آتی ناتو در بروکسل و دیدار رسمی ترامپ از لندن، نشست میان پوتین و ترامپ برگزار شود.

روزنامه انگلیسی تایمز به نقل از یکی از مقامات دولت انگلیس گزارش کرد: «مشخص نیست که این نشست قبل یا بعد از (نشست) ناتو و دیدار انگلیس برگزار می‌شود. قطعاً بعد از این نشست‌ها بهتر است».

طبق این گزارش، لندن نگران است که گفت‌وگوهای احتمالی میان پوتین و ترامپ بر تعهد رئیس‌جمهوری آمریکا در قبال «اهداف مشترک» ناتو و نتیجه دیدار 13 جولای وی به انگلیس (22 تیرماه) تأثیر بگذارد.

یکی از منابع دیپلماتیک گفته است که اگر دیدار پوتین و ترامپ قبل از نشست 11 جولای ناتو در بروکسل برگزار شود، تحولی بسیار منفی تلقی می‌شود.

روز جمعه هفته گذشته، ترامپ به خبرنگاران گفت که احتمال می‌رود در تابستان سال جاری میلادی با همتای روس خود دیدار کند.

ترامپ که در حین نشست سال گذشته گروه موسوم به «جی 20» در آلمان، دو ملاقات با پوتین داشت، به احیای جایگاه روسیه در جامعه بین‌الملل علاقمند است.

طبق گزارش اسپوتنیکف در نشست گروه موسوم به «جی 7» در کبک که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد، ترامپ پیشنهاد پیوستن مجدد روسیه به گروه جی هفت و تبدیل شدن آن به گروه 8 (G8) را مطرح کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان برگزار می‌شود.
اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است که روز دوم اردیبهشت از ساعت  ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به صورت برخط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال