Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:38:30 GMT

شیخ علی سلمان بیگناه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۹۲۲

شیخ علی سلمان بیگناه اعلام شد

تهران - ایرنا - دادگاه بحرین امروز (پنجشنبه) «شیخ علی سلمان» رهبر جمعیت الوفاق و دو تن از اعضا این جمعیت را در خصوص اتهام جاسوسی برای قطر بیگناه اعلام کرد.

به نوشته پایگاه خبری مرآة البحرین، جلسه محاکمه شیخ علی سلمان که صبح امروز در خصوص اتهام جاسوسی جمعیت وفاق برای قطر و تبانی با این کشور ضد بحرین برگزار شده بود، رای به برائت وی و دو تن از اعضای این جمعیت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگاه رژیم آل خلیفه ، شیخ علی سلمان را به همراه شیخ حسن سلطان و علی الاسود دو تن از اعضای جمعیت وفاق به جاسوسی برای قطر متهم کرده بود.
سازمان عفو بین الملل روز گذشته خواستار آزادی فوری شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق به عنوان زندانی عقیدتی در بحرین شد.
شیخ سلمان در سال 2014 دستگیر و در سال 2015 به چهار سال حبس محکوم شد. دادگاه تجدید نظر حکم افزایش زندان وی به 9 سال قبل از نقض این حکم توسط دیوان عالی را صادر کرد .
سازمان عفو بین الملل از مقامات بحرینی خواست ضمن رفع اتهام از شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق، وی را بدون قید و شرط آزاد کنند.
پس از اعتراض های سال 2011 در بحرین میان رژیم آل خلیفه و مخالفان این کشور ، قطر برای میانجیگیری میان رهبران مخالفان با دولت بحرین تلاش کرد اما با تنش در روابط عربستان، بحرین و امارات با قطر، رژیم آل خلیفه مخالفان را به جاسوسی و همکاری با دوحه متهم کرد.
خاورم**9366**1663

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بحرين شيخ علي سلمان جمعيت وفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین