Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@14:48:51 GMT

زشت ترین آسمان خراش های جهان ‏

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۰۰۵

زشت ترین آسمان خراش های جهان ‏

ساعت 24-طراحی و ساخت هر چیزی ، بخصوص یک ساختمان بزرگ و با عظمت ، کار ساده ای نیست. این کار نیاز به برنامه ریزی و خلاقیت زیاد دارد چرا که به نوعی یک هنر به شمار می رود. آسمان خراش ها می توانند با چهره زیبای خود به منطقه و حتی شهری که در آن قرار دارند ابهت و افتخاری بدهند یا به قدری زشت باشند که کسی برای دیدنشان به آن منطقه قدم نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید بدانید زشت ترین آسمان خراش ها از نظر طراحان و معماران جهان کدام بوده اند با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

برج نابمبا ( Nabemba Tower ) جمهوری کنگو

برج نابمبا که به برج الف ( Elf ) نیز شهرت دارد بلندترین ساختمان در براتزاویل ( Brazzaville ) کنگو است که نام خود را از بلندترین کوه این کشور ( Mont Nabemba ) گرفته است. طراحی و چهره ی این ساختمان از نظر بسیاری از طراحان و معماران بسیار زشت است و همیشه انتقاداتی را بهمراه داشته است. در سال 1997 این برج در جنگ داخلی کنگو آسیب های جدی دید و بازسازی آم 16 میلیون پوند هزینه داشت ! این مبلغ حتی بیش از مبلغی بود که برای ساخت یک برج جدید و زیباتر می توانست هزینه شود.

ساختمان لوید لندن ( London’s Lloyd Building )

لوید یک ساختمان نمادین در شهر لندن است که خانه ی موسسات بیمه شهر محسوب می شود. با وجود اینکه این ساختمان را یک ساختار زشت می دانند اما 25 سال پس از ساخت آن ، این ساختمان در سال 2011 در لیست ساختمان های گرید 1 انگلستان قرار گرفت. ساختمان های گرید 1 انگلستان و ولز به ساختمان هایی که ساختار استثنایی و مورد توجه دارند داده می شود. این ساختمان ، جوانترین ساختمانی بود که در این لیست قرار می گرفت که بسیاری ساختار آن را مدرن می دانند تا زشت.

نوا ویکتوریا ( Nova Victoria )

این ساختمان عظیم در سال 2017 جایزه ای را برنده شده است که مجله طراحی ساختمان انگلستان به زشت ترین ساختمان جدید اختصاص می دهد !

برج تلویزیون (Fernsehturm) برلین ، آلمان

برج تلویزیون شهر برلین خط آسمانی این شهر آلمانی را مشخص می کند. این ساختمان در سال 1969 ساخته شده است.

ساختمان مت لایف نیویورک ( New York’s MetLife )

با 246 متر ارتفاع ، ساختمان مت لایف نیویورک تقریبا از همه جای شهر قابل رویت است. اما این بدین معنا نیست که از همه جای شهر یک ساختمان زیبا می بینید ! این ساختمان در سال 1963 ساخته شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور اظهار داشت: برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.

وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

چراغ پور اضافه کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • این اشیای نورانی در آسمان ایران چه بودند؟
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود