Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده تهران تاکید کرد: امیدواریم تجربه موفق حضور خانوادگی در ورزشگاه که از جمله عوامل مثبت و سلامت در شادی، امیدواری، انسجام و اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان است، پایدار و مستمر باقی بماندفاطمه ذوالقدر در یادداشتی با اشاره به دیدار شب گذشته ایران و اسپانیا نوشت:

تیم ملی فوتبال کشورمان در سایه تلاش و مدیریت و برنامه‌ریزی سرمربی تیزهوش و یوزپلنگان قهرمان بار دیگر در کارزار کازان خوش درخشیدند و فارغ از نتیجه فرایندی را خلق کردند که نشان داد نه تنها در «گروه مرگ» نیستیم، بلکه این گروه برای ما «گروه زندگی» و خودباوری و اعتماد بنفس نه صرفا برای تیم ملی فوتبال بلکه برای همه مردم ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیستن و رقابت با برترین‌های جهان در عرصه فوتبال این باور ملی را تقویت کرد که «ما می‌توانیم» و‌ تحقق این توانستن نیازمند اتحاد و همدلی و همراهی مردم و مسئولین است.

مسئولانی که برای شادمانی این مردم تدارک حضور خانواده‌ها را در ورزشگاه آزادی دیدند و خانواده‌ها در یک فضای آرام و شاد، پرشور و هیجان، سالم و ورزشی به دور از هرگونه تنش و بی‌نظمی با دعای خیر و انرژی مضاعف به تشویق و حمایت ملی پوشان نشستند.

اینجانب به عنوان نماینده جامعه زنان ایران اسلامی، به اتفاق همکارانم ، سرکار خانم‌ها سلحشوری و سیاوشی و جناب آقای موسوی نمایندگان مردم شریف و بزرگوار تهران با حضور در ورزشگاه آزادی در کنار خانواده های ورزش دوست ایرانی در کنار هم به تماشای بازی نشستیم و تجربه شاد بودن و امید را با یکدیگر سهیم شدیم. چراکه «شاد بودن، شادزیستن و  شادی درکنار هم حق مسلم ماست» لذا از مردم بزرگوار و همشهریان تهرانی ، وزیر محترم کشور، استاندار محترم تهران، سردار اشتری، سردار رحیمی و سردار اشراق، پرسنل خدوم و بزرگوار نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و مسئولین محترم استادیوم ازادی و مربیان و سرمربی و تیم فنی فوتبال ایران و تمامی بزرگوارانی که برای تحقق این حَقْ ،صمیمانه تلاش نمودند قدردانی می نمایم.

امیدوارم این تجربه موفق حضور خانوادگی در ورزشگاه که از جمله عوامل مثبت و سلامت در   شادی، امیدواری، انسجام و اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان است پایدار و مستمر باقی بماند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نماینده تهران اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد