Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در این مراسم به نقش بسیج دانش آموزی در شکل گیری روحیه جمعی و خودباوری در بین دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: ارتباط تنگاتنگی بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش کارون در زمینه های فرهنگی، تربیتی و سازندگی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از فعالیت های محمد سواری، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کارون در مدت فرماندهی در این حوزه بسیج اظهار کرد: از طرف فرهنگیان و دانش آموزان کارون از تلاش های وی که همواره در کنار آموزش و پرورش در همه صحنه ها حضور فعالی داشتند تشکر کرده و برای حسن پورضمیر، به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی کارون آرزوی موفقیت دارم.

مزرعه با بیان اینکه فعالیت های سپاه شهرستان کارون نشان دهنده در اولویت بودن آموزش و پرورش در برنامه های این نهاد ارزشمند است، اذعان داشت: ناحیه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل (ع) در برنامه های مختلف از قبیل ساخت مدارس، راهیان نور و برنامه جانبی دیگر هماهنگی و حمایت بسیار مطلوبی از آموزش و پرورش کارون داشته است.

سرهنگ عادل برشه بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون در این مراسم، آموزش و پرورش را از مهم ترین نهادهای جامعه عنوان و تصریح کرد: توجه به قشر دانش آموز در عصر حاضر از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی جامعه دانش آموزان را یکی از مهم ترین سرمایه های کشور دانست و گفت: با توجه به اهمیت این قشر از جامعه نیاز است در خصوص آنان برنامه ریزی های مدون تربیتی و فرهنگی داشته باشیم.

بختیاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جایگاه دانش آموزان اظهار داشت: یکی از اولویت های سازمان بسیج در کل کشور، اجرای طرح شهید بهنام محمدی ویژه دانش آموزان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در تشریح این طرح بیان کرد: طرح شهید بهنام محمدی با مشارکت بسیج، آموزش و پرورش و مساجد موجب رشد فضائل اخلاقی درجامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارون با حضور عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و معاونان این اداره، فعالیت های گسترده ای را در زمینه های مختلف انجام داده است، افزود: مسئولان آموزش و پرورش کارون شخصیت های فعال و دلسوز و متعهد هستند.

در این مراسم محمد سواری، فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان کارون با اشاره به آیه کریمه 188 از سوره آل عمران، اظهار کرد: لطف و عنایت همه مسئولان در مدت تصدی فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی منجر به ثمر نشستن فعالیت های مختلفی در زمینه های فرهنگی تربیتی و سازندگی شد.

وی با تشکر از حمایت های مسئولان اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، اذعان داشت: همدلی بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت ها بین آموزش و پرورش و بسیج شهرستان کارون به وجود آمده است.

حسن پور ضمیر، فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان کارون در این مراسم با اشاره به برنامه های راهبردی بسیج در زمینه بسیج دانش آموزی تصریح کرد: همراهی و کمک همه مسئولان موجب تحقق هرچه بهتر اهداف عالیه بسیج می شود.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید یفالی شهرستان کارون با حضور مسئولان آموزش و پرورش و سپاه پاسداران کارون در اداره آموزش و پرورش کارون برگزار و از محمد سواری، فرمانده پیشین تقدیر و تشکر و حسن پور ضمیر به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید یفالی شهرستان کارون معرفی شد.

انتهای پیام/گ

تودیع و معارفه فرمانده بسیج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ادعای معاون آموزش و پرورش درباره شیطنت مافیای کنکور
  • اجرای «سند تحول بنیادین» اولویت آموزش و پرورش باشد
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد