Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:02:18 GMT

نگرانی های پژمان در روز نیمکت نشینی (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۴۳۰

روز گذشته کارلوس کی روش مجید حسینی را جانشین روزبه چشمی کرد تا بار دیگر پژمان منتظری نیمکت نشین باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی کشورمان عملکرد بسیار خوبی در دفاع داشت و شاگردان کارلوس کی روش به خوبی از دروازه تیم ملی محافظت کردند. آن ها تلاش می کردند اجازه نزدیک شدن ماتادورها به دروازه را ندهند و در اکثر دقایق بازی، به هدفشان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما وقتی هافبک های تکنیکی اسپانیا موقعیت سازی هم می کردند یا از سد بازیکنان رد می شدند، با جبهه جدیدی از دفاع روبرو بودند و نمی توانستند به سادگی شوت بزنند. 8 شوت لاروخا توسط مدافعان دفع شد و این را می توان یکی از نشانه های عملکرد خوب مدافعان دانست.

 

این نمایش خوب دفاعی در حالی رقم خورد که باتجربه ترین مدافع تیم ملی ایران روی نیمکت بود. پژمان منتظری که یکی از بازیکنان اصلی ایران در جام جهانی 2014 بود، این بار هم در لیست 23 نفره قرار گرفت اما در دو بازی نخست به کار گرفته نشده است.

 

منتظری شب گذشته بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و در اکثر دقایق ایستاده بود و چهره اش نشان از نگرانی بالا داشت. حال باید دید باتوجه به عملکرد فوق العاده مدافعان تیم ملی در دو بازی نخست، کی روش در دیدار با پرتغال به منتظری بازی می دهد یا خیر؟

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

جام جهانی 2018 (روسیه) پژمان منتظری استقلال تهران تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه پژمان منتظری استقلال تهران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر