Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:40:19 GMT

3 دستگاه خودرو در آتش سوزی پارکینگ تبریز سوخت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۵۱۹

3 دستگاه خودرو در آتش سوزی پارکینگ تبریز سوخت

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: 3 دستگاه خودرو در پی یک حادثه در پارکینگ ساختمانی واقع در خیابان ابوذر دچار آتش سوزی شد.

آتشپاد داوود طالب نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه صبح امروز روی داد، افزود: این حادثه به دلیل ایجاد اتصال در سیم کشی برق یکی از این خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ رخ داد و منجر به گسترش و سرایت آتش به خودروهای دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در اثر وقوع این حادثه 4 نفر از ساکنان طبقات دچار دودزدگی شدند که ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 4 پس از رها سازی، آن ها را برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز یادآوری کرد: آتش نشانان پس از اطلاع از طریق شماره تلفن 125 در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به امدادرسانی به حادثه دیدگان و ساکنان طبقات بالای این ساختمان که گرفتار دود حاصل از آتش سوزی شده بودند، کردند.
آتشپاد طالب نژاد ادامه داد: گروهی از آتش نشانان اقدام به عملیات مهار و پیشگیری از آتش کرده و گروه دیگر با استفاده از دستگاه های تنفسی با مراجعه به طبقات بالا عملیات تخلیه دود و جستجوی محبوسان را آغاز و در کمترین زمان ساکنان گرفتار در میان دود را رها سازی کردند.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه آتش سوزي سازمان آتش نشاني تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار