Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:44:44 GMT

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۵۶۶

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تمدید شد

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره تا ۱۵ تیرماه خبر داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از دبیرخانه جشنواره مطبوعات مازندران، علی یوسفی از تمدید مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران تا 15 تیرماه خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل استقبال خوب فعالان رسانه‌ای استان از جشنواره امسال و بنا به درخواست همکاران، مهلت ارسال آثار تا نیمه تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از حضور پیشکسوتان و مدعیان رسانه ای استان در جشنواره هفتم، افزود: آثار ارزنده‌ای تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نویدبخش روزهای خوب و بانشاط برای حوزه مطبوعات مازندران است.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در جشنواره با مراجعه به سامانه نسبت به رفع نقص آثار ارسالی خود اقدام کنند.

یوسفی بیشترین نقص موجود در آثار ارسالی را عدم درج نام صاحب اثر عنوان کرد و افزود: آثار بی‌نام باید مورد تأیید مدیرمسئول همراه با مهر رسانه درج آثار ارسال شود.

وی گفت: هر شرکت‌کننده فقط در دو بخش و در هر بخش سه اثر می تواند ارسال کند و آثار مازاد حذف خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد