Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:04:43 GMT

ریماک زیر پرچم توسعه پورشه رفت!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۵۷۵

ریماک زیر پرچم توسعه پورشه رفت!

رکنا: پورشه برای توسعه خودروهای اسپرت 10 درصد سهام ریماک را خریداری کرد.

کمتر از دو هفته بعد از نام‌گذاری رسمی اولین خودروی الکتریکی پورشه یعنی تایکان، این برند آلمانی هم‌اکنون 10 درصد سهام سوپر اسپورت ساز اهل جمهوری چک یعنی ریماک را خریداری کرده است. هنوز مشخص نیست که ثمره این سرمایه‌گذاری در ریماک چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پورشه در بیانیه خود گفته امیدوار به همکاری با این سوپر اسپورت ساز است.

لوتز مشکه یکی از مدیران مالی و فناوری اطلاعات پورشه می‌گوید:

با توسعه خودروهای سوپر اسپورت دو نفره و کاملاً الکتریکی همچون کانسپت وان و کانسپت تو و همچنین سیستم‌های اساسی خودرویی، ریماک بطور قابل‌توجهی شایستگی‌های خود در زمینه حمل‌ونقل الکتریکی را نشان داده است. ما احساس می‌کنیم ایده‌های ریماک بسیار امیدوار کننده بوده و به همین دلیل امیدواریم همکاری نزدیکی با این برند داشته باشیم.

ریماک کار خود را در سال 2009 آغاز کرده و هم‌اکنون حدود 400 نفر کارمند دارد. تمرکز اصلی این خودروساز روی تکنولوژی باتری ولتاژ بالا و قوای محرکه الکتریکی می‌باشد. ریماک همچنین در حال توسعه اینترفیس‌های انسانی-ماشینی و دوچرخه‌های الکتریکی تحت برند Greyp Bikes (یک شاخه فرعی تأسیس شده در سال 2013) می‌باشد.

مدیرعامل ریماک نیز می‌گوید:

این همکاری قدم مهم دیگری برای ریماک است تا بتواند به تأمین‌کننده سیستم الکتریکی سازی، ارتباطی و سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته تبدیل شود.

ریماک سال پیش با تصادف Crash ریچارد هموند که پشت فرمان کانسپت وان بود کاملاً خبرساز شد. او در نهایت با زانوی شکسته راهی خانه شد.

اوایل سال جاری ریماک اعلام کرد سوپرکار الکتریکی کانسپت تو با شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 1.95 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 300 کیلومتر در ساعت 11.8 ثانیه‌ای تولید می‌شود. این خودروساز پرفورمنس خودروی خود را به عنوان پاسخی مستقیم به تسلا رودستر جدید بهبود بخشید.

خبر مربوط به سرمایه‌گذاری پورشه در ریماک کاملاً جدید بوده و هنوز زود است که درباره نوع همکاری این دو شرکت صحبت کنیم؛ اما همان‌گونه که مدیرعامل ریماک گفت این حرکت یک قدم مهم رو به جلو برای این برند محسوب می‌شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت تصادف Crash خودروی الکتریکی سهام برند پورشه وان پورشه کاین عکس دختر جوان زندگی ایران قتل پرونده من دستگیر شد خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D