Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:19:43 GMT

طرح امنیت جاده ای پلیس در محور آستارا -اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۶۹۱

طرح امنیت جاده ای پلیس در محور آستارا -اردبیل آغاز شد

آستارا - ایرنا - فرمانده پلیس راه آستارا از آغاز اجرای طرح تابستانی تامین امنیت جاده ای در محورهای آستارا به تالش و اردبیل خبر داد.

سرگرد محمد سلیمانی راد روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: افزایش ورود مسافر به بندر آستارا در تعطیلات تابستانی، حوادث جاده ای به همراه دارد و محدوده های خطبه سرا در محور تالش به آستارا، سه راهی قلعه و تقاطع ریلی جاده ای محور آستارا - اردبیل دارای بار ترافیکی نیمه سنگین و سنگین خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: 9 تیم پلیس راه آستارا در محورها و محدوده های یاد شده تا پایان فصل تابستان در آماده باش هستند و به علت تردد عابران پیاده، رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی بیان کرد: همکاری دهیاران به عنوان راهوران محله در طرح تابستانی پلیس راه ضروری است و با توجه به وقوع بیشترین تصادفات ناشی از توجه نکردن به جلو، رانندگان باید در مسافت های طولانی پس از هر 2 ساعت حرکت، یک ربع استراحت و هوشیاری خود را تجدید کنند.
سلیمانی راد ادامه داد: استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران الزامی است و کشاورزان با توجه به نزدیکی فصل برداشت برنج و با هدف جلوگیری از حوادث ناگوار، وسایل و ادوات خود نظیر تیلر، تراکتور و کمباین را به علائم هشدار مجهز کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن این محور از بالای طویر مرزن آباد به سمت تهران و کرج خبر داد.

سرگرد محمد احمدی امروز_شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محور کندوان سنگین و پرحجم است، اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی فراجا و پلیس راه مازندران در این محور دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تردد روان از منطقه طویر کندوان به سمت تهران و کرج یک‌طرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این اعمال محدودیت ترافیکی تا کاهش حجم بار ترافیکی و با توجه به بازگشت مسافران ادامه دارد.

وی گفت: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تا به نکات ایمنی چون فاصله طولی، توجه کافی به جلو و جوانب رعایت کنند تا سفری بی‌خطری را بگذرانند.

کد خبر 750541

دیگر خبرها

  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن