Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه فارس گفت: مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در کوی آزادگان با پرداخت ۱۵۰ میلیون ريال در ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی ۲ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان های فارس امروز (31 خرداد) در حاشیه نشست خبری رئیس کل دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، جمع خبرنگاران با اشاره 101 میلیارد و 360 میلیون ریال در ماهمبارک از محل گلریزان ها و برنامه تلویزیونی «مهمونی» جمع آوری شد، گفت: پنج میلیارد ريال آن مربوط به برنامه «مهمونی» بود که باعث آزادسازی 10 زندانی جرائم غیر عمد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان فارس با تاکید بر اینکه از میزان جمع آوری شده با احتساب 10 زندانی که از برنامه «مهمونی» آزاد شدند، در مجموع 200 زندانی آزاد شدند و به آغوش خانواده های خوب بازگشتند، افزود: در سطح استان شاهد برگزاری 51 مراسم گلریزان بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش بر اینست که نسبت به جمع آوری تعهدها، در طول سال 97 تعدادی از زندانیانی که توان اخذ وام نداشته و یا دچار بیماری و از کار افتادگی هستند و با مبلغ کمتر از یکصد میلیون ريال در زندان به سر می برند، آزاد شوند، اظهار داشت: همچنین ستاد دیه فارس قصد دارد «هر مکان مقدس، یک آزادسازی» در مساجد، حسینیه ها و سایر اماکن مقدس برگزار کند که لازم است این شعار جاری خود را در میان هیئت های امنای و مسئولین مساجد و سایر اماکن مقدس، جای خود را باز کند.

 

حیات الغیب اضافه کرد: مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در کوی آزادگان با پرداخت 150 میلیون ريال در ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی 2 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس مقام معظم رهبری ایرانشهر کانون های مساجد مساجد سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار جشن گلریزان در فارس زندانی جرائم غیرعمد ستاد دیه فارس اداره کل زندان های فارس ماه مبارک رمضان جشن گلریزان دادگستری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری