Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@07:57:03 GMT

عطرافشانی مزار شهدای بهشت رضای مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۷۶۶

عطرافشانی مزار شهدای بهشت رضای مشهد

قدس آنلاین: درگرامیداشت هفته قوه قضاییه، مراسم غبار روبی وعطرافشانی مزار شهدای بهشت رضای مشهدامروز برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین حجت السلام دکتر مظفری، رییس کل دادگستری استان  و جمعی از مسئولان عطرافشانی مزار شهدای بهشت رضای مشهدقضایی و انتظامی خراسان رضوی صبح امروز با حضور در بهشت رضا(ع) مشهد قبور شهدا را با گلاب عطرافشانی کردند و با قرائت فاتحه و نثارشاخه های گل یاد شهدا را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول تا هفتم تیرماه، هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عطر افشانی مزار شهدا هفته قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و به منظور رفاه حال قشموندان پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری مجدد برقرار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، ناصر رجبی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به کاهش تعداد مسافران مسیر قشم به مشهد مقدس و بالعکس این پرواز کنسل شده بود، اما با مذاکرات انجام شده با شرکت هواپیمایی سپهران و به منظور حفظ این مسیر پروازی و رفاه حال مسافرین، مسیر پروازی یاد شده بار دیگر توسط شرکت سپهران برقرار شد.

وی افزود: این مسیر پروازی برای دو روز در هفته، یکشنبه و چهارشنبه توسط شرکت هواپیمایی سپهران برقرار شده و علاقه‌مندان سفرهای هوایی از همین هفته می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم، افزایش مسیرهای پروازی از استان‌های مختلف کشور به مقصد جزیره قشم با توجه به موقعیت بسیار ارزشمند گردشگری طبیعی این منطقه و به حد نصاب رسیدن علاقه‌مندان سفر به این جزیره از نقاط مختلف کشور امکان‌پذیر است.

رجبی بیان کرد: در حال حاضر هموطنان‌مان از پنج فرودگاه داخلی شامل تهران، شیراز، اصفهان، ساری و مشهد و دو فرودگاه بین‌المللی دبی امارات متحده عربی و مسقط عمان می‌توانند هر هفته به جزیره قشم سفر کنند.

به گزارش تسنیم، فرودگاه بین‌المللی قشم یکی از فرودگاه‌های بزرگ و مطرح کشور است که طول باند آن مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر است و توان سرویس‌دهی به تمامی هواپیماهای عبوری و پهن پیکر (به جزء ایرباس 380) را در این منطقه دارد.

شمار پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه در طول هفته 130 سورتی پرواز به شش مقصد داخلی و یک مقصد خارجی (دبی) است.

قرار گرفتن فرودگاه بین‌المللی قشم در این منطقه از خلیج فارس، فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مناسب به هواپیماهای کوچک و بزرگ در مسیرهای داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • تشکر مردم مشهد از رزمندگان سپاه
  • حال و هوای مزار شهید زاهدی پس از ‌موشک‌باران اسرائیل
  • حال و هوای مزار شهید زاهدی پس از ‌‌موشک‌باران اسرائیل + فیلم
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم
  • خون‌بهای شهدای قدس، فتح قدس است / عبور موشک‌های سپاه پاسداران از فراز مزار شهید زاهدی
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر