Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@18:42:37 GMT

30 درصد نانوايي هاي کرج دوگانه سوز مي شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۷۹۶

30 درصد نانوايي هاي کرج دوگانه سوز مي شود

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا- معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري کرج با تاکيد بر کيفي سازي نان گفت: 30 درصد نانوايي هاي اين شهرستان دوگانه سوز مي شود.

به گزارش ايرنا، محمد مجرد روز پنجشنبه در نشست کارگروه آرد و نان کرج افزود: هزينه انشعاب نانوايي ها تاثيري چشمگيري بر افزايش قيمت ها ندارد و با توجه به رصد وضعيت نانوايي ها در سطح شهرستان و تفاوتي که در قيمت ها وجود دارد لازم است که با تشديد نظارت ها تعادل در قيمت ها صورت گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نانوايي ها بايد نان با کيفيت به مردم عرضه کنند و دراين بخش تشديد نظارت ها ضروري است .
وي افزود: تشديد نظارت ها تعادل در قيمت ها يکي از الزاماتي است که بايد مورد توجه دست اندرکاران امر در توزيع و عرضه آرد و نان قرار گيرد.
مجرد گفت: با توجه به اينکه هيچ نانوايي دو گانه سوزي در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه هاي متولي ملزم هستند تا نسبت به دوگانه سوزي 30 درصد از نانوايي ها اقدام کنند.
شهرستان کرج حدود يک هزار و200 واحد نانوايي دارد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت