Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  بانک پارسیان در اطلاعیه ای در خصوص تعیین تکلیف تعاونی اعتباری ثامن الحجج اعلام کرد:

به آگاهی می رساند،‎ بـا عنـایت به مجوز بانـک مرکزی جمهوری اسـلامی ایران، ‎آن گروه از ‎مشتریـان تعاونی اعتبار ثامن الحجج که تاکنون نسبت به دریافت/ تعیین تکلیف وجوه سپرده های خود (تا سقف ۳ میلیارد ریال) اقدام ننموده اند، از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۷، می توانند در همان روز مراجعه به تمامی شعب بانک پارسیان و فارغ از مدت زمان های لازم جهت تعیین تکلیف وجوه (۱۴،۱۲ و ۱۷ ماه)، نسبت به دریافت وجوه سپرده های خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، بانک پارسیان تاکیده کرده که اجرای مفاد جدول فوق در بانک پارسیان کماکان بر اساس فرآیند قبلی ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا انجام می پذیرد. در صورت دریافت سازوکار، فرآیند و ابلاغیه جدید این موضوع جداگانه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سپرده های ثامن الحجج بانک پارسیان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت