Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این روزها و شب ها که شاهد برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال هستیم، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، کنار مردم است تا آرامش و شادی آن ها با مخاطره مواجه نشود.

سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: در این روزهای و شب ها که تب جام جهانی میان فوتبال دوستان داغ است و بسیاری از شهروندان در معابر عمومی به تماشای مسابقات می پردازند، پلیس وظیفه خود می داند که از امنیت مردم دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو بسیاری از ماموران انتظامی تا ساعات ابتدایی بامداد در معابر پر رفت و آمد حضور دارند تا در شادی های مردم شرکت و این شب های زیبا برای آن ها به تلخی مبدل نشود.

سردار امان اللهی ادامه داد: هرچند خوشبختانه امنیت کافی و لازم در سطح جامعه وجود دارد اما رعایت برخی نکات در پیشگیری از حوادث بسیار مهم خواهد بود و همکاری بسیار خوب مردم با پلیس بر امنیت موجود افزوده و شهروندان که اکثرا همراه با خانواده در معابر عمومی به تماشای مسابقات فوتبال خصوصا دیدارهای تیم ملی کشورمان می پردازند از این وضعیت ابراز رضایت دارند.

وی ادامه داد: در این میان مردم کرمانشاه نیز خوشبختانه در امنیت کامل و در کنار اعضای خانواده ساعاتی را به دیدن مسابقه تیم های مورد علاقه خود می گذرانند و حضور پلیس را نیز برای لذت بیشتر بردن از دیدن فوتبال مغتنم می شمارند.

سردار امان اللهی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل مراکش، گفت: پس از این برد ارزشمند، مردم کرمانشاه همانند بسیاری از شهرهای دیگر به جشن و شادمانی پرداختند و پلیس نیز ضمن انجام وظایف محوله، در کنار مردم حضور داشت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: در دیدار شب گذشته تیم ایران که مقابل اسپانیا برگزار شد پلیس بازهم این آمادگی را داشت که در صورت کسب نتیجه مطلوب از سوی ملی پوشان با رعایت نظم و انضباط، شرایط شادی را برای مردم به گونه ای که باعث ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان نشود را فراهم کند.

وی همچنین با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران یک مسابقه حساس دیگر برابر تیم پرتغال پیش رو دارد، افزود: پیروزی ملی پوشان ایران منجر به صعود آن ها به مرحله بعد خواهد شد که قطعا باعث برپایی جشن های شادمانی از سوی مردم می شود.

سردار امان اللهی تصریح کرد: پلیس کرمانشاه این آمادگی را دارد که ان شاءالله در صورت وقوع چنین حادثه مهمی برای فوتبال ایران و صعود به دور بعدی مسابقات جام جهانی شرایط لازم برای برپایی جشن و شادمانی مردم را فراهم کند.

شکارچیان غیرمجاز در گیلانغرب به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از دستگیری ۳ نفر از شکارچیان منطقه که به صورت غیرمجاز اقدام به شکار پرندگان می کردند، خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی گواور به دنبال کسب اطلاع مبنی براینکه ۳ نفر درکوه ها و مراتع روستاهای این بخش به صورت غیرمجاز اقدام به شکار پرندگان می کنند، عازم منطقه شدند.

سرهنگ "سلیم سلیمی" ادامه داد: با تلاش ماموران هر ۳ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار پرندگان می کردند، دستگیر و تعداد ۸ قطعه پرنده (کبک کوهی ) زنده نیز از انان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب همچنین از تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت چنین افرادی که به محیط زیست آسیب وارد می کنند، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در این شهرستان توسط ماموران انتظامی خبر داد و اظهار داشت: به دنبال دریافت شکایات وگزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در بین جوانان شهرستان توسط مواد فروشان و باندهای توزیع، ماموران پلیس بررسی را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ "همتعلی شکری" ادامه داد: پس از شناسایی مناطق آلوده و اقدامات اطلاعاتی گسترده، طرح جمع آوری معتادان پرخطر و همچنین دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی شد که در نتیجه این طرح ۱۲ نفر از معتادین و مواد فروشان دستگیر و به مراجع قضایی وکمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

وی همچنین از پلمپ یک واحد مسکونی که تبدیل به پاتوقی برای استعمال مصرف کنندگان مواد مخدر شده بود، خبر داد و تصریح کرد: خرده فروشان پس از دستگیری به مرجع قضائی برای صدور احکام لازم و معتادن متجاهر نیز به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در پایان از شهروندان خواست هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص ارذل و اوباش، هنجارشکنان، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۴۲ قلیان سرای متخلف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمپ ۴۲ قلیان سرای متخلف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، قلیان سراهای متخلف در سطح شهر شناسایی و برخورد با آنها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار گرفت.

سرهنگ "حسین براری" ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، ماموران کلانتری با هماهنگی دستگاه قضائی تعداد ۴۲ قلیان سرای متخلف را پاکسازی و نسبت به پلمپ آنها اقدام کردند.
سرهنگ براری تصریح کرد: این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: چنین طرح هایی در فواصل مختلف سال ادامه خواهد داشت، تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سرا ها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کد خبر 4326826

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند ماه مبارك رمضان مواد مخدر تبریز سانحه تصادف کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم