Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هافبک تيم ملي کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد براي تيم ملي سوئد در جام جهاني آرزوي موفقيت کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از سايت «.fotbollskanalen» سوئد، ايران علي رغم شکست خوردنش مقابل اسپانيا اما با پيروزي مقابل پرتغال فرصت صعود به مرحله بعد را دارند. در صورت صعود ايران فرصتي برايش پيش مي آيد تا در مرحله بعد جام جهاني مقابل سوئد بازي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامان قدوس، هافبک استرشوندس ميان تيم ملي سوئد و ايران در نهايت ايران را براي بازي ملي انتخاب کرده بود. اما مهاجم ايراني الاصل داراي تابعيت سوئدي بازي تيم قديمش را از پشت تلويزيون در جام جهاني دنبال مي کند. سامان بازي سوئد با کره جنوبي را به خاطر اينکه در حال سفر با کاروان ايران بود، نتوانسته ببيند.
قدوس در مصاحبه خود گفت: من صحنه هاي مهم بازي را بعدا تماشا کردم. آنچه که ديدم سوئد سوار بر بازي بود و آنها مي توانستند گل هاي بيشتري بزنند. آنها با شايستگي پيروز شدند.
سوئد اکنون پيش رو خود دو بازي مهم دارد تا به مرحله بعد راه پيدا کند. اولين بازي با قهرمان جهان يعني آلمان و دومين ديدار مقابل مکزيکي است که موفق شد آلمان را شکست دهد.
قدوس درباره اين بازي ها گفت: کمي از بازي آلمان و مکزيک را ديدم. مکزيک خيلي خوب مقابل آلمان دفاع مي کرد. پس از آن ديدم که آلمان اجازه داد تا مکزيک دروازه اش را باز کند. به نظرم سوئد مقابل آلمان و مکزيک فرصتي دارد تا به مرحله بعد صعود کند. به نظرم تيم ملي آلمان در بحران به سر مي برد و در مقابل سوئد ثبات دفاعي خوبي دارد و اين در جام جهاني بسيار اهميت دارد.
در شرايط کنوني ايران و سوئد در گروهشان در يک رده قرار دارند. اگر هر دو تيم موفق به صعود شوند اين امکان وجود دارد که سوئد و ايران با هم رقيب شوند و اين آرزوي سامان است.
هافبک تيم ملي ايران در پايان گفت: من از قبل گفتم که اين آرزوي من است که سوئد و ايران در جام جهاني با هم مواجه شوند. ديدار با سوئد در مرحله بعد امري قابل توصيف است. در ابتدا وقتي اين اتفاق مي افتاد من هم ناراحت بودم و هم خوشحال اما اکنون اگر اين رويارويي اتفاق بيفتد، خيلي خوشحال مي شوم و از خوشحالي منفجر مي شوم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم