Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملا احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطباعت اردبیل اظهار داشت: فضای تعامل و همکاری بین صدا و سیما و سایر دستگاه های اجرایی، موسسات، نهادها و بخش های خصوصی بسیار بالا است و در کوتاه مدت این تعامالات قابل مشاهده و لمس خواهد بود.

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و عملیات های روانی علیه کشور قرار دارد

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم های فرهنگی و عملیات های روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد چرا که دشمن قسم خورده است ملت ایران طعم 40 سالگی انقلاب را نچشند و هروز یک فتنه؛ هجمه و توطئه جدید به پا می کند و نظام را در مرحله سقوط قرار می دهند اما صدا و سیما با تولید برنامه های فرهنگی و انقلابی مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راغ هدایت کشور و ملت ایران است و برنامه ریزی ها دستگاه های کشور توطئه های دشمنان را با اتکا به رهنمودهای رهبری خسنثی کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: دشمن هر لحظه در حال سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است و میخواهند مردم را با کارهای عوام فریبانه خودشان از شادی و نشاط دور کنند و این کشور را یک کشور بی شور نشاط و افسرده جلوه دهند که اینها هم یک توطئه خطرناک است، اما ملت با بصیرت ایران به نظام و کشورشان اعتماد دارند.


259 شبکه ماهواره ای و خارجی فارسی زبان در حال فعالیت علیه کشور هستند

وی با اشاره به اینکه امروز 259 شبکه ماهواره ای و خارجی فارسی زبان در حال پخش و علیه جامعه و باورهای دینی کشور فعالیت می کنند، گفت: شبکه های فارسی زبان ماهواره های و معاند نظام با برنامه های عظیم و مختلف با موضوعات کودک، نوجوان و جوانان و خانواده ها تولید می شود که تغییر باورها را به دنبال داشته و ارزشهای کشور و نظام را مورد هدف قرار داده اند.

علی ملا احمدی حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی را رأس برنامه های صدا و سیمای مرکز اردبیل عنوان کرد و افزود: صدا و سیما حامی و معرف محصولات و تولیدات داخلی است اما برای بهتر جلوه دادن محصولات تولیدی استان اردبیل باید برند سازی قوی توسط تولید کنندگان انجام شود تا بتوان این محصولات در سطح ملی و بین المللی به فروش رساند.

برنامه سازی از شاخصه مهم تولید و  توسعه محصولات  در استان اردبیل است/ اردبیل در معرفی خود باید مستمر کار کند

وی برنامه سازی را شاخصه مهم تولید و توسعه محصولات در استان اردبیل دانست و تاکید داشت: همه دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم داده تا بتوان برندسازی محصولات و تولیداتی که واقعا با کیفیت هستند را در سطح بین الملل و سطح ملی انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل  افزود: معرفی توانمدی رقابت های استان در حوزه های کشاورزی، صنعت، اقتصاد، معدن و مرزهای استان می تواند تبدیل به یک فرصت خوب و استثنایی شود.

ملا احمدی گفت: اردبیل اگر بخواهد توریستی شود بایستی از نمادین بودن به مستمر بودن تبدیل شود و در همین راستا طرح مطالبات استان در سطح ملی و جهانی در صدا و سیمای مرکز اردبیل به صورت جدی در حال پیگری است و در سدد آن هستیم که به صورت جامع اجرایی شود و هر فرد و شخصی که برای استان قدم های بزرگ و خوبی برداشته و اقدامت خوبی انجام دهد بدون ملاحضه آنها را مطرح خواهیم کرد.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: صدا سیما به همه مراکز شهرستان و روستاها توجه دارد و اینطور نیست که عمده فعالیت و کارها به مرکز شهرستان و خود شهرستان اردبیل پرداخت شود و در تمام روستاها و شهرستان های استان به نسبت شاخصه های معین پرداخت و برنامه هایی خوبی و قابل توجهی تولید و پخش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در شهرستان های استان از اینکه به آن منطقه و شهرستان پرداخت نمی شود و برنامه های صدا و سیما در شهرستان ها عادلانه نیست گله مند هستند، بیان کرد: 48 درصدجمعیت استان در مرکز استان اردبیل تشکیل می دهد که یک آمار بالایی است و برنامه های مهم در استان برگزار می شود اما بسیاری از برنامه های در حال پخش از شهرستان ها و روستاها می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: فضای نیایش، ایمان و فضای فرهنگی و معنوی در ماه رمضان در مساجد و مصلی های استان بسیار با شکوه بود و صدا و سیمای اردبیل در حوزه سیما 10 عنوان برنامه و بیش از 160 ساعت برنامه فقط در ماه رمضان تولید و پخش کرده است.


فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم صدا و سیمای مرکز اردبیل در تولید پخش برنامه ها است

علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم برای پخش سریع و با کیفیت برنامه های صدا و سیما در شهر اردبیل است که آن مکان های مورد نیاز و مهمی که برنامه های ملی و مذهبی برگزار می شود فیبر نوری وجود ندارد که صدا و سیمای اردبیل را با مشکلات بالایی مواجه می سازد و باید این امکانات در زیر ساخت ها فراهم گردد چرا که این مسئله از جمله کمبودهای این مرکز است.

وی گفت: صدا و سیمای اردبیل برنامه های مهم در حال تولید و تهیه وِزه برنامه های چهل سالگی انقلاب است و پیشگامان انقلاب در سطح استانی و در سطح کشوری و ملی در حال تولید است که به زودی پخش خواهد شد.

فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم بیان کرد: از جمله برنامه های در حال پخش و در حال تولید مستند و زندگینامه شهدای مدافع حرم استان اردبیل است که چند شهید در حال تکمیل است و پخش گردیده و سایر شهدای عزیز مدافع حرم زندگینامه و مستندشان تا پایان شهرویر 97 تولید و پخش خواهد شد.

 ملا احمدی گفت: در حوزه انیمیش و پویا نمایی سریال شهید مرحمت بالازاده شهید 13 ساله به صورت انیمیشن در ۵۲ قسمت ۱۱ دقیقه ای در اردبیل تولید میشود.

 
گزارش از: سید ساجد یعقوبی

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایحان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی فیبرنوری در شهر قره ضیاءالدین گفت: طرح ایجاد فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در این شهر به طول بیش از ۲۵ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان طراحی و آغاز شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و در مراسم کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر قره‌ضیاءالدین اظهار کرد: ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که به همت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تبصره‌های قانون بودجه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات برای مشوق‌های اجرای این پروژه افزود: دولت جهت اجرای پروژه برای پروژه فیبر نوری یارانه ۳۲ میلیون ریالی به ازای هر خانوار پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طرح توسعه ملی فیبرنوری در شهرستان چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به متراژ بیش از ۲۵ کیلومتر وارد فاز اجرایی شد.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: در قبال این طرح و تا پایان برنامه هفتم مقرر شده است ۸۰ درصد منازل و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها از طریق این شبکه که بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی دارد، تحت پوشش قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۸.۵ درصد از کل پهنای باند مصرفی استان روی اینترنت ثابت بوده که ناشی از توجه نکردن به زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در گذشته بوده است.

در این مراسم، عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر قره‌ضیاءالدین با حضور فرماندار، شهردار و شماری از مسئولان در میدان اصلی این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند