Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:28:55 GMT

اجرای طرح مشاغل خانگی در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۰۸۷

اجرای طرح مشاغل خانگی در استان لرستان

خبرگزاری شبستان: معاون جهاد دانشگاهی کشور، با اشاره به انتخاب هشت استان کشور به عنوان پایلوت طرح مشاغل خانگی، گفت: طرح مشاغل خانگی در استان لرستان به عنوان یکی از استان های پایلوت این طرح اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد صادق بیجندی، معاون جهاد دانشگاهی کشور، امروز (31 خرداد) در مراسم رونمایی از طرح الگویی نوین توسعه مشاغل خانگی، افزود: جهت اجرای این طرح هشت استان کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه استان لرستان یکی از استان های پایلوت طرح است، افزود: کردستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی دیگر استان های مجری این طرح هستند.

 

بیجندی، اظهار داشت: طرح نوین توسعه مشاغل خانگی از آبان ماه سال 96 در استان های پایلوت آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: جهت اجرای این طرح باید در هر استان تلاش می شود با شناسایی ظرفیت های بومی و براساس  ظرفیت های موجود شغل های مورد نظر متقاضیان بررسی و مورد حمایت قرار می گیرد.

 

بیجندی، اذعان داشت: تولید با کیفیت و جلب توجه برندهای استانی یا ملی  توسط مجریان مشاغل خانگی  مورد تاکید است و می تواند بستر موفقیت بیشتر  و تحقق اشتغال پایدار باشد.

 

وی تصریح کرد: مجریان طرح های مشاغل خانگی قابلیت تیدبل شدن به یک برند را داشته و می توانند  در زمینه فعالیت و تولیدات خود تعاونی تشکیل دهند.

 

معاون جهاد دانشگاهی کشور، با اشاره به شرایط بهره مندی از تسهیلات خانگی، افزود: ارائه های طرح با رویکرد استعدادها و ظرفیت های بومی، دارا بودن حداقل 18 سال سن، دریافت نکردن بیمه از هیچ محلی و زندگی در استان های پایلوت این طرح از جمله شرایط بهره مندی ازطرح نوین مشاغل خانگی است.

 

بیجندی، در ادامه با اشاره به طرح های ارائه شده در حوزه مشاغل خانگی در استان، افزود: بسته بندی سبزیجات، پوشاک، مترجمی زبان های خارجی، حوزه های آی تی از جمله طرح های ارائه شده در استان است.


 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس مساجد کانون های مساجد ایرانشهر مقام معظم رهبری اوقات فراغت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمایندگان مجلس پایلوت مشاغل خانگی اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان