Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:32:07 GMT

مربی پرسپولیس برای سفر به کرواسی بلیت دارند اما ویزا نه!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۰۸۹

مربی پرسپولیس برای سفر به کرواسی بلیت دارند اما ویزا نه!

به گزارش خبرنگار مهر، کریم باقری به دلیل پشت سر گذاشتن امتحانات دانشگاهی در تهران نیست. به همین دلیل نتوانست همراه با دیگر اعضای پرسپولیس برای دریافت روادید کشور کرواسی به سفارت این کشور مراجعه کند.

باشگاه پرسپولیس که اردوی ۱۲ روزه ای را برای سرخپوشان در کشور کرواسی در نظر گرفته، بلیت رفت را برای هشتم تیرماه تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم باقری هم جز نفراتی است که نامش در فرست نفرات اعزامی به کرواسی دیده می شود اما به خاطر تاخیر در مراجعه به سفارت کرواسی، احتمال دارد نتواند روادید خود را به موقع بگیرد و پرسپولیسی ها را از همان ابتدا در کرواسی همراهی کند.

دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ احتمالا دوشنبه هفته آینده به سفارت کرواسی برود و مقدمات سفر خود به این کشور را فراهم کند.

کد خبر 4326391

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس کرواسی کریم باقری جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

دومین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به‌ریاست سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه از سوی سردار غلامرضا جلالی دبیر کارگروه دائمی گزارش اقدامات پدافندی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شرایط اخیر و حمله تروریستی مدتی قبل به خطوط انتقال گاز ارایه شد.

در این جلسه سرلشکر باقری خواستار اجرایی‌سازی دستورالعمل‌های ابلاغی کمیته دائمی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و ارتقای آمادگی‌ها شد.

گزارش رصد تحرکات سایبری دشمن و اقدامات پدافندی انجام‌شده و همچنین تصویب دستورالعمل اجرائی تبصره ۳ قانون تشکیل سازمان در مورد اعتبارات طرح‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌ها و تصویب پیشنهاد در مورد ذخیره راهبردی سوخت نیروگاه‌های گازسوز به‌عنوان ذخیره راهبردی ملی از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

بررسی اهداف کلان پدافند غیرعامل کشور برای ابلاغ به دستگاه اجرایی در راستای تنظیم برنامه دستگاه خود و مبادله موافقت‌نامه با سازمان نیز از جمله دیگر موضوعات این نشست بود که تصویب آن به جلسه بعدی موکول شد.

بر اساس قانون تشکیل پدافند غیرعامل مصوب مجلس شورای اسلامی، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به‌ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفان علاوه بر جبران خسارت واردشده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۱۳۷۵/۳/۲ محکوم می‌شوند و چنانچه خسارتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۲/۹/۷ با مستنکف رفتار خواهد شد. تصویب و اجرای این قانون نافی وظایف و اختیارات قانونی دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌باشد و در صورت بروز تزاحم، تصمیم کارگروه دائمی پدافند غیرعامل ملاک عمل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟