Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:03:31 GMT

امسال 504 بازرسی استاندارد کالا دربروجرد انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۲۲۹۵

امسال 504 بازرسی استاندارد کالا دربروجرد انجام شد

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره استاندارد بروجردگفت: امسال 504 بازرسی ازمرکز تهیه و توزیع انواع کالا در بروجرد صورت گرفت که 74 مورد کالای غیراستاندارد شناسایی و توقیف شد.

عنایت شرفی روز پنج شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این بازرسی ها 71 کیسه 20 کیلویی و چهارهزار و 660 بسته نمک یک کیلویی غیراستاندارد توقیف و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: برای جلوگیری از حوادث درسال 83 مصوب شد که ساختمان های بالای سه طبقه برای دریافت پایان کارباید گواهی استاندارد آسانسور دریافت کنند که این مهم با مورد اقبال شهروندان قرارگرفته است.
رئیس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال 175 مورد بازدید ازآسانسورها انجام که 25 گواهی استاندارد صادرشده است.
شرفی با اشاره به اینکه با استاندارد کردن آسانسور و بازدید های مستمر از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می شود، اضافه کرد: سه مورد از گواهی های استاندارد آسانسورکه در سال جاری صادر شد مربوط به مسکن مهرشهرستان است.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توقيف كالاي غير استاندارد بازرسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان